  • Data: 2016-09-21 12:47:17
    Temat: Re: Kupno używanego samochodu - co dalej - procedury
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.09.2016 o 12:29, Shrek pisze:

    > Ja załatwiłem z brudną tablicą. Ale to było 6 lat temu.

    Ba, bez numerka też załatwiłem - przyszedłem o 15 chyba urząd otwarty do
    16, pusto było, próba pobrania numerka zakończyła się niepowodzeniem -
    "przewidywany czas obsługi dłuższy niż godziny pracy urzędu" czy jakoś
    tak. Myślę sobie, że skoro klientów nie ma, a wpadłem tylko odebrać
    dowód, to w godzinę zdążą. Podszedłem do stanowiska, zapytałem czy może
    mnie pani jeszcze obsłużyć -grzecznie i uniżnie jak na petenta
    przystało;) Rozmowa przebiegała jakoś tak.

    Urzędniczka "nie, bo nie ma pan numerka.

    Ja "ale tam jest napisane, że nie zdążycie - pewnie pomyłka, bo w
    godzinę powinno się udać"

    U "bez numerka nie mogę pana obsłużyć"

    Ja "ale naprawdę się nie da? Przecież to w sumie żaden problem wyciągnąć
    ten dowód"

    U "bez numerka się nie da - takie procedury"

    No to skoro grzecznie i z odpowiednią dozą petenckiej poddańczości się
    nie dało to spróbowałem inaczej, nie ukrywam, że moje emocje miały wpływ
    na tą drugą próbę.

    Ja "Ok - poproszę Pani nazwisko"

    U "Mogę wezwać swoją kierowniczkę, to złoży pan skargę"

    Ja "nie chcę rozmawiać z pani kierowniczką, chce znać pani imię i nazwisko"

    U "Mogę wezwać kierowniczkę"

    Ja "poproszę pani nazwisko - zaproponuję na dyżurze u swojego radnego
    usprawnienie pracy urzędu"

    U "Dobrze - pana nazwisko"

    I dowód dostałem, mimo braku numerka. Choć swoją drogą nazwiska pani nie
    uzyskałem, ale nawet jakbym numer telefonu uzyskał, to raczej już nic by
    z tego nie wyszło;) Więc i bez numerka się da.

    Shrek