    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 3 Mar 2020 08:34:00 -0800 (PST)
    Subject: Re: Kupno używanego auta a rekojmia
    From: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 2 marca 2020 13:58:23 UTC-6 użytkownik kk napisał:

    > Odpowiedzialności za wady ukryte raczej wykluczyć się nie da.

    Nie da sie ale od humoru i wiedzy rzeczoznawcy bedzie zalezec czy uzna ja za ukryta
    czy za dopiero co powstala.

    W przypadku kiedy ktos zmontowal ulepa pewnie sie tu wszyscy zgadzamy jak wyglada
    sytuacja.

    W przypadku kiedy wada byla i sie ujawnila juz po zakupie jest problem.

    Na zachodzie w cene auta wlicza sie ubezpieczenie na takie okazje.
    I nie jest rozowo nawet wtedy.
    Bo jak sie wczyta w takie ubezpieczenie to awarie ktore pokrywa to istne jednorozce.

    A u nas niektorzy by znowu chcieli byc swietsi od papieza i zagwarantowac coby
    kowalski niosl na plecach wiecej niz duzy amerykanski dealer.

    Auto rzecz eksploatowana, pora aby wszyscy zrozumieli ze kupuje sie kota w worku i
    cena powinna to odzwierciedlac. To jeden z powodow drastycznej utraty wartosci
    uzywek. IMHO lepiej niech tak pozostanie.

    Dopoki cena roboczogodziny jest niska to ulepy beda drogawe.
    Jak mechanicy zaczna liczyc 100-200pln za godzine to ceny uzywek poleca na pysk.