  • Data: 2020-03-05 19:15:08
    Temat: Re: Kupno używanego auta a rekojmia
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-03-05 o 08:21, LEPEK pisze:

    > Nooo, widzę że handel to nie jest twoja działka ;)

    Jasne, że nie jest.

    Nie jestem handlarzem i jestem oburzony, że cwaniak jeden z drugim może
    chcieć mnie naciągnąć na kasę kupując ode mnie mój stary samochód.
    Obecne przepisy nakłaniają do nadużyć.

    Sam prawie stałem się ofiarą po sprzedaży samochodu. Po miesiącu klient
    przyjechał z kumplem i powiedział, że w ramach rękojmi mam mu naprawić
    zardzewiałe podwozie. Pogoniłem ich, ale wierzę, że niejeden sprzedający
    może dać się naciągnąć.

    --
    MN