  • Date: Sat, 11 Apr 2009 20:41:10 +0200
    From: Andrzej Luczak <a...@s...akcent.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Kupno na firme enduro (Yamaha WR 250 R/F) a podatek VAT ?

    de Fresz pisze:
    > Nie rób scen. AFAIR opiera się to na dyrektywie unijnej ujednolicającej
    > przepisy w krajach członkowskich, więc nie dziwne, że stawki opierają
    > się na walucie w miarę uniwersalnej.

    Scen nie robię- jedynie pytam. Jak dotąd dyrektywy unijne nie są
    automatycznie obowiązującym prawem w żadnym państwie. To są dyrektywy!

    > W zeszłym roku widziałem tabele z obowiązującym przelicznikiem na cały rok.

    Dnia 1.01.2008 Minister Finansów ogłosił jaki będzie kurs na cały rok?.
    Pociągnąć chłopa do odpowiedzialności trzeba, bo tak zaniżył dochody :-)
    Jeśli wiesz to odpisz- jaki to minister w oficjalnym akcie publikowanym w
    Dz.U posługuje się walutą euro.

    --
    AL F650 & LC4