  • Data: 2009-04-11 20:14:47
    Temat: Re: Kupno na firme enduro (Yamaha WR 250 R/F) a podatek VAT ?
    Od: Andrzej Luczak <a...@s...akcent.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Leszek Karlik pisze:

    > USTAWA z dnia 22 maja 2003 r.
    > o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym
    > i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych
    > (Dz. U. z dnia 16 lipca 2003 r.)

    Dziękuję za precyzyjną odpowiedź, skorzysta z niej pewnie również
    deFresz :-)

    > - ustalana przy zastosowaniu kursu średniego ogłaszanego przez Narodowy
    > Bank Polski według tabeli kursów nr 1 w roku kontroli.

    Bardzo istotny konkret, czyniący Twoją poprzednią wypowiedź precyzyjną
    Winowajcy złapani pod koniec 2008 mogą być zadowoleni z dobrego przelicznika

    > No owszem. W języku polskim istnieje słowo "euro".

    Wspominając o tej ustawie z 1999roku, określającej pewne standardy
    ochrony "polskości", sądziłem że władza bez odpowiednich zapisów
    prawnych przesiąknieta jest duchem ochrony dóbr narodowych. Własna
    waluta była takim elementem cenionym przez wieki, choćby po roku 1919
    przy wprowadzaniu w zaborach złotówki. Myliłem się. Chyba że jednak są
    jednak uregulowania w tej kwestii. Ustawodawca nie ma nic przeciw umowom
    o pracę z wynagrodzeniem określanym w euro?. Duży może więcej?

    > Wiesz, jeżeli nie wiesz, co jakieś słowo znaczy, to może go nie używaj?
    Zupełnie nie potrzebna ironia, wątpliwości moje dotyczą pisowni

    --
    AL F650 & LC4