  • Data: 2009-04-11 22:04:20
    Temat: Re: Kupno na firme enduro (Yamaha WR 250 R/F) a podatek VAT ?
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 11 Apr 2009 23:28:33 +0200, Andrzej Luczak
    <a...@s...akcent.pl> wrote:

    [...]

    > Odpowiem tylko na ten fragment. Czemu dyskusję w tym wątku (w innych
    > również?) traktujesz jak walkę.

    Bo to Usenet! Tu się nie dyskutuje, tu się walczy ;-)

    Innymi słowy, taka stylistyka, nie przejmuj się. :-)

    [...]
    > Odpowiadając na nie, kwoty i procenty napisane z głowy- (rozumiem i
    > podziwiam taką wiedzę siedzącą w głowie- piszę bez żadnych " ;-) ")

    Nie ma co podziwiać, miesiąc temu odkryłem że OC skończyło mi się 10
    dni wcześniej i miałem chwilę paniki zanim doczytałem że umowa się i
    tak przedłuża z automatu.

    No i wtedy wyguglałem ile będę musiał zapłacić za 10 dni bez OC,
    jakoś perspektywa mandatu z UFG nieźle utrwala takie informacje w
    głowie :-)

    [...]
    > W efekcie dyskusji potencjalnie zainteresowani otrzymali od Ciebie
    > wyczerpującą informację na ten temat. Skąd więc ten wojenny nastrój,
    > jeszcze w okresie przedświątecznym?.

    Obawiam się, że wypowiedzi typu "deprecjonowanie naszej waluty" i
    "duch narodowy złotówką stoi" powodują u mnie otwarcie scyzoryka w
    kieszeni, jednoznacznie kojarząc się z retoryką antyunijną ('euro zło,
    stracimy pieniądze'), która mnie drażni mocno. [Wystarczy zobaczyć jaki
    jest teraz kurs euro względem złotówki, a ja muszę kupić nowy kask :-)]

    Jeżeli Tobie z kolei przeszkadza agresywny ton moich wypowiedzi, to
    przepraszam, staram się dodawać dużo smileyów ale w korespondencji
    pisemnej nie bardzo przechodzą komunikaty pozawerbalne ;-)

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650