  • Data: 2009-04-12 12:24:48
    Temat: Re: Kupno na firme enduro (Yamaha WR 250 R/F) a podatek VAT ?
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Luczak wydusił z siebie te słowy:

    > Bardzo istotny konkret, czyniący Twoją poprzednią wypowiedź precyzyjną
    > Winowajcy złapani pod koniec 2008 mogą być zadowoleni z dobrego
    > przelicznika
    (...)> Wspominając o tej ustawie z 1999roku, określającej pewne standardy
    > ochrony "polskości", sądziłem że władza bez odpowiednich zapisów
    > prawnych przesiąknieta jest duchem ochrony dóbr narodowych. Własna
    > waluta była takim elementem cenionym przez wieki, choćby po roku 1919
    > przy wprowadzaniu w zaborach złotówki. Myliłem się. Chyba że jednak są
    > jednak uregulowania w tej kwestii. Ustawodawca nie ma nic przeciw
    > umowom o pracę z wynagrodzeniem określanym w euro?. Duży może więcej?

    Co Ty udowadniasz?
    Walnąłeś gafe, bo sie nie znałeś .. i brniesz, tłumaczysz sie - oszczędz
    sobie troche i nie rób z siebie .. delikatnie mówiąc czepialskiego.

    Żyjemy w 2009r, jestesmy w unii europejskiej ... co Ty tworzysz?

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI