-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsfeed.fsmpi.rwth-aachen.de!newsfeed.straub-nv.de!eternal-september.org
!feeder.eternal-september.org!mx02.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kupilibyście toyotę z przebiegiem 250 tyś km?
Date: Wed, 4 Nov 2015 13:08:13 -0600
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 2
Message-ID: <n1dkuj$8km$1@dont-email.me>
References: <n1bpen$t1r$1@dont-email.me>
<3...@g...com>
<n1csug$61o$1@dont-email.me>
<f...@g...com>
<n1d6dc$agq$1@dont-email.me>
<563a3e1e$0$22821$65785112@news.neostrada.pl>
Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Wed, 4 Nov 2015 19:05:56 -0000 (UTC)
Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
posting-host="ae9581cb0570053bf57262b17016259a"; logging-data="8854";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX19LSLNkC9kv2jkAYd0iKmk8"
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
In-Reply-To: <563a3e1e$0$22821$65785112@news.neostrada.pl>
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
Importance: Normal
Cancel-Lock: sha1:Gd+/gfrLq9K8b//FBuis15Z5ixk=
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2571693
[ ukryj nagłówki ]"J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
news:563a3e1e$0$22821$65785112@news.neostrada.pl...
> Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:n1d6dc$agq$...@d...me...
> <s...@g...com> wrote in message
>>> Ja bym może takie auto kupil ale tylko w przypadku kiedy sensowne nowe
>>> nie bylo droższe od 3x tej ceny.
>>> czyli kupno auta z przebiegiem 250kkm za 8k$ jest jako tako sensowne
>>> jesli
>>> podobne nowe auto kosztuje 24k$.
>>> Bo te stare moze bezkosztowo zrobi kolejne 120kkm a jak nie zrobi to
>>> wykosztujesz sie ten 1000-2000$ na naprawy.
>
>>Skąd wziąłeś przelicznik że Ci wyszło 3x?
>>I jak wyceniasz $1k-2k na naprawy?
>
> Sam pisales o takich kwotach.
To była kwota zapłacona za zaplanowaną obsługę paska rozrządu.
Był czas sobie podzwonić, popytać o ceny, dogadać itp, itd...
W czasie gdy Ci strzeli pompa wody na autostradzie i musisz
po pierwsze ściągnąć auto do serwisu na lawecie i jutro rano
nim do pracy pojechać to nie bardzo masz silną rękę do negocjacji :-)
> Ja bym sie tam przy przelicznikach nie upieral, ale dwie czy trzy awarie,
> normalne przy takim przebiegu, ze 3-4k$ - wypadaloby o tyle obnizyc cene
> zakupu w stosunku do auta co ma powiedzmy 120kkm.
> No i w sam raz sie zrobi 8k$ ...
:-)
> Ale moze nie doceniam tych amerykanskich/japonskich aut
> i ono sobie spokojnie bedzie dalej bezawaryjnie pomykalo.
Zależy czy się uda czy się nie uda :-)
>>> Oczywiście jesli znajdziesz sporo takich aut z przebiegami na
>>> poziomie 400kkm to można sprobowac bo jest szansa ze sie nie zepsuje....
>>To auto ma stosunkowo nowy silnik, pojawił się on w autach
>>toyoty w 2009 roku, więc nie wiadomo czy będzie tak trwały
>>jak te starsze modele które znam, ale Toyot tu jeździ sporo
>>z dużymi przebiegami. Ta moja miała przebieg prawie 280tyś mil
>>jak oddałem ją w ręce laweciarza na autostradzie (~440-450tys km).
>
> A ile w miedzyczasie musiales w niej wymienic
> i ile to by kosztowalo w warsztacie ?
Moje miało awarie dwie, reszta to raczej spokojna obsługa
rzeczy które się zużyły. Obie awarie (jedna chłodnicy, druga
klimy) dotyczyły rzeczy uszkodzonych w czasie stłuczki jaką
auto miało i albo usterka powstała już po stłuczce bo rurki
klimy były nadwyrężone albo naprawiacz olał robotę i nie
naprawił dobrze tego co było zepsute. Sam wymieniałem
amortyzatory (raz) hamulce razem z dyskami i bębnami (2 razy)
i również poduszki pod silnikiem (raz, wszystkie na raz).
No i wydech, ale pod sam koniec życie auta właściwie - 80%
odsiadki u mnie pracowała na oryginalnym wydechu - potem
pierwszy problem był z giętkim łączem które pękło i musiało
być dospawane a druga usterka to był tłumik w ostatnim roku.
Drobiazgów takich jak jakiś uchwyt w zawieszeniu czy bolec
z gumową głową (ball-joint, jak się to u nas nazywa) było też kilka.
A tak to tylko opony, klocki hamulcowe i akumulator i jazda.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.11.15 20:10 Pszemol
- 04.11.15 20:12 Pszemol
- 04.11.15 20:22 J.F.
- 04.11.15 20:31 Irokez
- 04.11.15 20:46 Pszemol
- 04.11.15 21:54 ddddddddd
- 04.11.15 22:37 Budzik
- 04.11.15 22:37 Budzik
- 04.11.15 23:11 sirapacz
- 04.11.15 23:44 j...@i...pl
- 05.11.15 00:25 Pszemol
- 05.11.15 08:10 Chris
- 05.11.15 09:15 Mirek Ptak
- 05.11.15 10:27 Budzik
- 05.11.15 10:48 RadoslawF
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-16 Łódź => Frontend Engineer (Three.js) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-11-16 Żerniki => Starszy specjalista ds. księgowości/ Samodzielny księgo
- 2024-11-16 Pruszków => Team Leader (PHP+React) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Senior Cloud Consultant (AWS) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Sitecore Developer <=
- 2024-11-16 Akta sprawy Kajetan Poznański
- 2024-11-16 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-11-15 Google Play
- 2024-11-15 Szybcy i wściekli
- 2024-11-16 Opis produktu z Aliexpress
- 2024-11-15 No proszę, a śmialiście się z hindusów.
- 2024-11-14 Zewnętrzne napięcie referencyjne LM385 1,2V -> 100mV dla ICL7106, Metex M-3800