  • 61. Data: 2012-06-25 10:17:43
    Temat: Re: Kupiłem akumulator!
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    > Po co mam sprawdzać coś, co jest sprawne?

    Po to że jak znowu Ci kura przestanie dziobać to masz jakieś szanse że
    uznają gwarancję.

  • 62. Data: 2012-06-25 10:23:23
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > begin Przembo

    > Bo ja, w przeciwieństwie do kilku trolli z tego wątku, wiem ile
    > zapłaciłem i ile to samo kosztuje na Allegro wraz z przesyłką, a Wy sobie
    > gdybacie.

    Ja pier... Zrobiłeś okazję roku. Nikt nie wie za ile. Za to Ty jesteś pewien
    że Twój akumulator jest hiper mega super.

  • 63. Data: 2012-06-25 10:24:35
    Od: to <t...@i...pl>

    begin marcin

    > yhy. jesli ja to troll (...)

    Nie dość, że troll, to jeszcze analfabeta...

  • 64. Data: 2012-06-25 10:24:53
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-06-24 22:12, Marek Dyjor pisze:

    > hm... bezpieczeństwo może nie ale...
    >
    > w zimie może sie okazać że przy -15 nie odpalisz bo aku nie wydoli prądu
    > rozruchowego...

    Patrząc po wynikach testów ADAC to zdaje się podobną szansę masz
    w markowym akumulatorze.

    > może sie okazać że się aku zapali...

    Rzuć jakiś konkretny przypadek z podaniem marki akumulatora.

    > może sie okazac że zawór sie zatka i rozerwie go wodór.
    >
    > i wiele innych

    Apokalipsa normalnie. Po zakupie taniego akumulatora pewnie
    kury przestają się nieść w promieniu 30 kilometrów...

  • 65. Data: 2012-06-25 10:29:58
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-06-25 10:24, Artur Maśląg pisze:

    > Apokalipsa normalnie. Po zakupie taniego akumulatora pewnie
    > kury przestają się nieść w promieniu 30 kilometrów...

    Nieść jak nieść. Przestają dziobać ziarno!

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 66. Data: 2012-06-25 11:34:16
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Agent

    > Nikt nie wie za ile. Za to Ty jesteś pewien że Twój akumulator jest
    > hiper mega super.

    Dokładnie tak.

  • 67. Data: 2012-06-25 11:35:40
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Przembo

    > No niekoniecznie, chwaliłeś się najtańszym zakupem, przekazując to jak
    > prawdę objawioną.

    Czyli nawet nie przeczytałeś postów, na które odpisujesz.

    > To jak podasz dane o które prosiłem wcześniej?

    Nie mam stawek godzinowych, nie pracuję w McDonald's.

    > Podpowiem Ci czy warto by Ci było poświęcić 10-15 minut na zakup

    W 10-15 minut to się ubiorę i wsiądę do samochodu. Gdy ostatnio tam
    byłem, nie widziałem składu akumulatorów.

  • 68. Data: 2012-06-25 11:36:52
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Agent

    > Po to że jak znowu Ci kura przestanie dziobać to masz jakieś szanse że
    > uznają gwarancję.

    Mam w dupie gwarancje, powiedzmy, że aku się wysra i co? Będę z nim
    gdzieś jeździł, czekał na rozpatrzenie gwarancji, a auto będzie stało?

  • 69. Data: 2012-06-25 12:12:40
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-06-23 14:35, Tmek wrote:

    > Jakbys nie kupowal w supermakecie to bys mial na 3.

    I to jest niezła bzdura. Z ciekawości kiedys sprawdzałem, kilka
    supermarketów + feuvert i wszędzie ceny były znacząco wyższe niż w
    sklepie sprzedającym wyłącznie akumulatory.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 70. Data: 2012-06-25 12:14:48
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 24/06/2012 19:41, Przembo wrote:

    > No niekoniecznie, chwaliłeś się najtańszym zakupem, przekazując to jak
    > prawdę objawioną. To jak podasz dane o które prosiłem wcześniej?
    > Podpowiem Ci czy warto by Ci było poświęcić 10-15 minut na zakup, tę
    > poradę masz za free ;-)

    Czy wy naprawdę obydwa weekendowe wieczory spędziliście na dyskutowaniu
    o 30zł róznicy w cenie akumulatora z Biedronki?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net