  • 21. Data: 2012-06-23 20:38:05
    Temat: Re: Kupiłem akumulator!
    Od: " " <s...@g...pl>

    to <t...@i...pl> napisał(a):

    > Kura przestała ostatnio dziobać ziarno na skutek wysranego akumulatora.
    > Poszedłem do supermarketu i kupiłem najtańszy jaki znalazłem o właściwych
    >
    > parametrach. Jakiś JENOX. Bliskie porównanie nowego i starego (z ASO
    > Skody) wykazało, że różnią się tylko naklejką. ROTFL.
    >
    > I kupujcie frajerzy drogie akumulatory po ASO czy innych magicznych
    > sklepach.
    >
    > PS. Czy one są wstępnie naładowane? Chyba warto doładować przed montażem?

    Dobry wybór. Przegięciem było by jak bym napisał że setki akumulatorów kupiłem
    w markecie, ale cztery na pewno. Cztery pięć lat bezproblemowego jeżdżenia
    jest na takich wynalazkach. Słyszałem też o jednej reklamacji akumulatora w
    markecie. Zaniósł i za 10 minut dostał nowy. Tutaj sporo osób pisało jak
    wyglądają reklamacje w przypadku markowych akumulatorów. W krok lepiej sobie
    strzelić niż reklamować markowy akumulator.

  • 22. Data: 2012-06-23 20:51:43
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-06-23 20:25, michalek pisze:
    > Oczywiście, że najważniejsze jest że obudowa wygląda tak samo :)
    > zawartość też będzie wtedy dobra :))
    >
    > Tak też myślał ten, który kupił TANIO dysk zewnętrzny ponoc Samsung'a
    > http://technowinki.onet.pl/komputery/przenosny-dysk-
    w-chinskim-wydaniu,1,5168994,artykul.html

    > Ja nie twierdzę, że tak wygląda Twój akumulator.
    > Ale o tym jaka jest jego jakość i decyduje ZAWARTOŚĆ a nie obudowa,
    > i zwykle ma to powiązanie z ceną.
    > Zapewniam Cię, że można akumulator zrobić i za połowę tej Twojej niskiej
    > ceny, ale i z jakością adekwatnie mniejszą.
    > Ale Ty wierzysz w co chcesz.
    > Ja tego nie mam zamiaru zmieniać.
    > Każdy podejmuje decyzje na własną odpowiedzialność.

    Ale nikt tu nie podważa tego że to właśnie wnętrze akumulatora świadczy
    o jego jakości/żywotności. Głównym problemem jest to że taki
    marketowy/bazarowy szmelc ma te 2-3 lata gwarancji i tyleż będzie
    działać a nawet i dłużej, a jak nie to się wymieni na drugi w ramach
    gwarancji. Natomiast cudaczne akumulatory za 2x 3x ceny tego badziewia
    wcale nie działają 2x 3x dłużej.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 23. Data: 2012-06-23 22:05:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 23 Jun 2012 20:51:43 +0200, Lewis napisał(a):
    w-chinskim-wydaniu,1,5168994,artykul.html

    Moze np tak
    http://obrazki.elektroda.net/3_1266929174.jpg

    To co sie tam tak blyszczy - to szklo.
    To dla tych klientow, ktorzy nie kupuja oczami ale rozumem, i wiedza ze
    lekki akumulator to zly akumulator :-)

> [...]
    > działać a nawet i dłużej, a jak nie to się wymieni na drugi w ramach
    > gwarancji. Natomiast cudaczne akumulatory za 2x 3x ceny tego badziewia

    Z tym ze jak tu pare razy pisano - gwarancja jest iluzoryczna.
    Twoja wina, nie dbales o akumulator.

    Z tym ze ... przyznaje ze przecietny market te 3 lata przepracuje.
    2x drozszy "markowy" musialby przepracowac 6 .. co nie jest takie
    nieprawdopodobne, ale
    a) tak dlugiej gwarancji nie ma,
    b) jak padnie wczesniej, to gwarancja tez okazuje sie iluzoryczna.

    No i w efekcie ryzykujesz podobnie, a placisz jednak duzo :-)

    J.

  • 24. Data: 2012-06-23 22:47:13
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-06-23 22:05, J.F. pisze:
    > Dnia Sat, 23 Jun 2012 20:51:43 +0200, Lewis napisał(a):
    (...)

    > Z tym ze jak tu pare razy pisano - gwarancja jest iluzoryczna.
    > Twoja wina, nie dbales o akumulator.

    Z tym, że jak tutaj parę razy pisano - markety wymieniają bez
    mrugnięcia okiem na nowe, a z tymi super w super specjalizowanych
    punktach będą kłopoty, ponieważ zaczną zwalać winę na użytkownika.

    > Z tym ze ... przyznaje ze przecietny market te 3 lata przepracuje.

    Otóż to, a jak nie to wymienią na gwarancji.

    > 2x drozszy "markowy" musialby przepracowac 6 .. co nie jest takie
    > nieprawdopodobne, ale

    Marketowe też tyle pracować potrafią. Ceny też mają różne.

    > a) tak dlugiej gwarancji nie ma,
    > b) jak padnie wczesniej, to gwarancja tez okazuje sie iluzoryczna.

    Jw.

    > No i w efekcie ryzykujesz podobnie, a placisz jednak duzo :-)

    Odkąd przestałem kupować akumulatory w specjalizowanych sklepach,
    to przestałem mieć kłopoty. Uczciwie jednak napiszę, że ciężko o
    jakieś super uogólnianie, ponieważ akumulatorów nie zmienia się
    co tydzień. Nie wiem czy komukolwiek coś pomoże fakt, że osobiście
    nie naciąłem się jeszcze na akumulatorach brandowanych Feu Vert
    (nie wiem kto dla nich robi) - nie należą do najtańszych, ale
    te 5-6 lat działają dobrze w samochodach eksploatowanych głównie
    w mieście i trzymanych pod chmurką :)

  • 25. Data: 2012-06-24 03:21:11
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Przembo <x...@x...xx> napisał(a):

    > A do marketu dojechałeś za darmo? Skoro z taką stanowczością się wypowiad
    > asz
    > to dodam coś od siebie w tym samym tonie, sfrajerowałeś się jadać do
    > marketu! Ja aku znalezione na allegro kupiłem i miałem bliżej niż do market
    > który jest ze 4km ode mnie, zakładam że w biedronkach akusów nie ma więc
    > tych marketów nie liczę.
    >
    > Pozdr

    No to farciarz jesteś i się ciesz. Ile razy bym nie kupił na Allegro to zawsze
    wozili jak mnie w domu nie było i musiałem zapierdalać na drugi koniec Łodzi
    żeby odstać w kolejce i odebrać.

  • 26. Data: 2012-06-24 03:33:06
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Przembo <x...@x...xx> napisał(a):

> [...]
    > widzę że tego już nie zrozumiesz. Ale ok, załóżmy akumulator jakiś "duż
    > y" za
    > 330-350zł z marketu, 300zł w sklepiku motoryzacyjnym. Ja wybrałem do ten
    > drugi i zapłaciłem 270zł, a właśnie jak Ci poszło targowanie się ze
    > sprzedawcą? Tym się nie chwaliłeś, podobnie jak tym, jaki był wynik
    > bezpłatnego sprawdzenia instalacji elektrycznej auta.
    >
    > Pozdr
    >
    > PS. Oczywiście gratuluję zakupu pierwszego akumulatora w życiu... to tak
    > patrząc na całokształt wątku i mam nadzieje że pasuje do auta: wymiary,

    Każdego spotykają takie sytuacje że kupuje coś pierwszy raz w życiu. W
    marketach wiedzą że jak ktoś kupuje coś pierwszy raz w życiu. I to coś było
    dobre i spełniło oczekiwania nabywcy. To drugi raz też po to przyjdzie do
    marketu. A jak by miał z tym problemy. To maja takie procedury żeby i w takiej
    sytuacji może nie był szczęśliwy. Tylko bezboleśnie sprawę załatwił. Kupiłem
    ze cztery akumulatory w marketach różnych. Z każdego byłem zadowolony. Jak
    będę kupował następne to też kupię najtańsze w markecie bo w nich jest
    najlepszy stosunek jakości do ceny.

  • 27. Data: 2012-06-24 07:20:59
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-06-24 03:33, kogutek pisze:

> [...]
    > ze cztery akumulatory w marketach różnych. Z każdego byłem zadowolony. Jak
    > będę kupował następne to też kupię najtańsze w markecie bo w nich jest

    Facet, czy ty znasz inne znaki przestankowe niż kropki? Może czasami
    mądrze gadasz, ale czytać się ciebie nie da...

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 28. Data: 2012-06-24 09:37:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 24 Jun 2012 01:33:06 +0000 (UTC), kogutek napisał(a):
> [...]
    > dobre i spełniło oczekiwania nabywcy. To drugi raz też po to przyjdzie do

    Zartujesz ? Tak to mozna kielbase, kawe czy piwo sprzedawac.
    A nie akumulatory czy telewizory, gdzie klient przyjdzie za 5 lat, i juz
    nawet producent nie robi takiego modelu.
    To jest zadanie dla producenta - budowac wlasna marke. I dbac o nia, bo
    buduje sie mozolnie, a traci szybko.

    P.S. Wlasnie mi zaproponowano przedluzenie gwarancji do lodowki.
    Lodowka 750zl, gwarancja na 5 lat 150 zl ... pomyslalem, pomyslalem,
    i stwierdzilem ze zaryzykuje - 2 lata gwarancji sa, a jak sie zepsuje w
    czasie 5 lat, to nigdy wiecej zadnego sprzetu na pewna litere. Lodowka
    powinna dzialac 20 lat, 15 to absolutne minimum :-)
    Przy telewizorze LCD niby to samo, ale bym sie dluzej zastanawial ...
    a nie, po trzeciej mysli - tak samo. Ale z innych przyczyn :-)

    A market ... mam wrazenie ze bardziej im na cenie/upuscie zalezy, niz na
    opinii nabywcy. Jakos tak narzedzia nie sa tam Stanley, tylko No name,
    byleby bylo 5 srubokretow za 5 zl. Swietlowki ... no, maja markowe, ale
    raczej niewielki wybor, a maja tez chinskie.
    Lampy LED ... praktycznie nie maja, i bardzo ciekaw jestem dlaczego.

    I zobacz ile rzeczy sie produkuje dla marketow pod inna marka.
    Dziwny zabieg ... chyba ze to jakies badziewie, a za rok wymyslimy sobie
    inna marke.

    > A jak by miał z tym problemy. To maja takie procedury żeby i w takiej
    > sytuacji może nie był szczęśliwy. Tylko bezboleśnie sprawę załatwił.

    No, roznie z tym bywa. Szczegolnie ze dalej im moze dostawca tego nie
    uznac. Mysle ze raczej polegaja na tym ze klientowi nie bedzie sie chcialo
    reklamowac, albo zgubi paragon. Moze sie jakos zabezpieczaja z gory, typu
    dostawa 5% wiecej na reklamacje.

    > Kupiłem
    > ze cztery akumulatory w marketach różnych. Z każdego byłem zadowolony. Jak
    > będę kupował następne to też kupię najtańsze w markecie bo w nich jest
    > najlepszy stosunek jakości do ceny.

    Bo prawda jest taka ze akumulator to nie jest jakas kosmiczna technologia i
    byle producent na zdezelowanych maszynach, o ile nie popelni grubego bledu,
    to zrobi go tak ze wytrzyma 2 lata gwarancji i cos jeszcze.
    I w tym momencie placenie 2x wiecej za markowy jest niezbyt uzasadnione.
    Szczegolnie gdy nie zamierza sie dluzej trzymac pojazdu.

    A dodatkowo - jak akumulator pada, to zazwyczaj i elektryka ma pewien
    problem, i tak naprawde nie wiadomo co tu zawinilo ..

    J.

  • 29. Data: 2012-06-24 11:32:22
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *kogutek* w wiadomości news:js5q27$oj5$1@inews.gazeta.pl napisał(a):
    > No to farciarz jesteś i się ciesz. Ile razy bym nie kupił na Allegro to
    > zawsze wozili jak mnie w domu nie było i musiałem zapierdalać na drugi
    > koniec Łodzi żeby odstać w kolejce i odebrać.

    Wiesz, nie do końca o to chodziło ;-)
    Kolega 'to' chwali się z zakupu uważając go za naj, jeden grupowicz go
    upomina, a ten bez sprawdzenia i zainteresowania tematem przed faktem dalej
    uważa że było naj, no to z równą stanowczością opowiedziałem jak mogło by
    być na konkretnym przykładzie ;-)

    Pozdr

  • 30. Data: 2012-06-24 11:39:27
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *to* w wiadomości news:js4vj2$o30$72@usenet.news.interia.pl napisał(a):
    > No tak, Ty wiesz lepiej, chociaż nie wiesz nawet ile zapłaciłem. Wyszło
    > dokładnie tyle, co na Allegro wraz z przesyłką, a mam go dzisiaj, a nie
    > we wtorek. Rzeczywiście przepłaciłem! Masz rację!

    Skąd ty wziąłęś powyższe to nie wiem, wg. mnie aku miałbyś o kwadrans
    szybciej niż po swojemu.

    > Nie jestem przekupą ze wsi, żeby się targować o 10 zł.

    Zejźdzmy do 5zł przy kwocie transakcji 100.000zł, ok? ;-)

    Pozdr