  • 11. Data: 2012-06-23 15:12:41
    Temat: Re: Kupiłem akumulator!
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *to* w wiadomości news:js4erc$o30$65@usenet.news.interia.pl napisał(a):
    > begin Tmek
    > Kurier jest za darmo? I weźmie za darmo stary?

    A do marketu dojechałeś za darmo? Skoro z taką stanowczością się wypowiadasz
    to dodam coś od siebie w tym samym tonie, sfrajerowałeś się jadać do
    marketu! Ja aku znalezione na allegro kupiłem i miałem bliżej niż do marketu
    który jest ze 4km ode mnie, zakładam że w biedronkach akusów nie ma więc
    tych marketów nie liczę.

    Pozdr

  • 12. Data: 2012-06-23 15:18:41
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *to* w wiadomości news:js4f73$o30$66@usenet.news.interia.pl napisał(a):
    > begin Przembo
    > W zasadzie tak, bo i tak bym tam był.

    Ja już sam nie wiem czy chwalisz się czy żalisz, że nie sprawdziłeś jakie są
    ceny i najprawdopodobniej przepłaciłeś...

    > Pudło. :>

    W takim razie niedługo się wybiorę do biedronki skoro aż tak poszerzyli
    asortyment.

    Pozdr

  • 13. Data: 2012-06-23 15:22:11
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > A do marketu dojechałeś za darmo?

    jego kombik w tedeku pali 4, trasa 2 wiec prawie darmo.

  • 14. Data: 2012-06-23 16:42:09
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Przembo

    > Ja już sam nie wiem czy chwalisz się czy żalisz, że nie sprawdziłeś
    > jakie są ceny i najprawdopodobniej przepłaciłeś...

    Nie, nie przepłaciłem, licząc wszystkie koszty.

  • 15. Data: 2012-06-23 17:37:06
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *to* w wiadomości news:js4kk1$o30$67@usenet.news.interia.pl napisał(a):
    > begin Przembo
    > Nie, nie przepłaciłem, licząc wszystkie koszty.

    Ty to jesteś niezrównany. Czy nadłożenie drogi o 100m w drodze do
    marketu/pracy a wcześniej parę minut szukania w necie tak bardzo windowały
    koszty zakupu aku nie z marketu?

    Przyznam że nie znam, aktualnych cen, ale niestety na 99,9% przepłaciłeś i
    widzę że tego już nie zrozumiesz. Ale ok, załóżmy akumulator jakiś "duży" za
    330-350zł z marketu, 300zł w sklepiku motoryzacyjnym. Ja wybrałem do ten
    drugi i zapłaciłem 270zł, a właśnie jak Ci poszło targowanie się ze
    sprzedawcą? Tym się nie chwaliłeś, podobnie jak tym, jaki był wynik
    bezpłatnego sprawdzenia instalacji elektrycznej auta.

    Pozdr

    PS. Oczywiście gratuluję zakupu pierwszego akumulatora w życiu... to tak
    patrząc na całokształt wątku i mam nadzieje że pasuje do auta: wymiary,
    klemy, biegunowość, kolor ;-)

  • 16. Data: 2012-06-23 19:04:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 23 Jun 2012 12:27:42 +0000 (UTC), to napisał(a):
    > begin J.F.

    > Sugerujesz, że ten z ASO ma jakieś magiczne wnętrze? ;)

    Sugeruje ze moze miec inne.

    J.

  • 17. Data: 2012-06-23 19:04:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 23 Jun 2012 12:30:02 +0000 (UTC), to napisał(a):
    > begin Tmek
    >
    > Jakoś nie chce mi wierzyć, żeby identyczne akumulatory się jakoś wyraźnie
    > różniły. Ludzie kupują oczami.

    I dlatego te do supermarketow dostana jaskrawa kolorowa naklejke :-)

    Zapominasz ze mamy czas outsourcingu. Skrzynki moze robic inna firma i
    sprzedawac takie same roznym producentom akumulatorow.

    A o jakosci decyduje to co w srodku. I jeden producent moze robic dla
    fabryki (samochodow) zgodnie z jej wymogami, ktore moze nawet sa
    sprawdzane, a do supermarketow robi tansze, bo klient i tak to kupi, o ile
    naklejka bedzie ladna, albo zamowimy czerwone skrzynki :-)

    > A ja zawsze kupuje najtańsze akumulatory i działają zwykle te kilka lat.
    > Więc jaki sens brać droższy? A różnica jest taka, że w cenie markowego
    > można kupić dwa niemarkowe.

    Po prawdzie to uwazam i robie tak samo. Ale nie twierdze ze to to samo :-)

    J.

  • 18. Data: 2012-06-23 19:49:22
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Przembo

    > Ty to jesteś niezrównany. Czy nadłożenie drogi o 100m w drodze do
    > marketu/pracy a wcześniej parę minut szukania w necie tak bardzo
    > windowały koszty zakupu aku nie z marketu?

    Nie znam żadnych sklepów z akumulatorami po drodze.

    > Przyznam że nie znam, aktualnych cen, ale niestety na 99,9% przepłaciłeś
    > i widzę że tego już nie zrozumiesz.

    No tak, Ty wiesz lepiej, chociaż nie wiesz nawet ile zapłaciłem. Wyszło
    dokładnie tyle, co na Allegro wraz z przesyłką, a mam go dzisiaj, a nie
    we wtorek. Rzeczywiście przepłaciłem! Masz rację!

    > a właśnie jak Ci poszło
    > targowanie się ze sprzedawcą?

    Nie jestem przekupą ze wsi, żeby się targować o 10 zł.

    > Tym się nie chwaliłeś, podobnie jak tym,
    > jaki był wynik bezpłatnego sprawdzenia instalacji elektrycznej auta.

    Po co mam sprawdzać coś, co jest sprawne?

  • 19. Data: 2012-06-23 20:10:56
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-06-23 14:15, to pisze:
    > I kupujcie frajerzy drogie akumulatory po ASO czy innych magicznych
    > sklepach.

    A ja 2 tyg. temu kupilem prawie nowy maly aku ze stacji demontazu, ktora
    mam po drodze, za cale 25PLN, a stary oddalem na zlom i dostalem
    spowrotem 20PLN, ale przeplaciles! :)

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 20. Data: 2012-06-23 20:25:49
    Od: "michalek" <m...@g...com>

    Oczywiście, że najważniejsze jest że obudowa wygląda tak samo :)
    zawartość też będzie wtedy dobra :))

    Tak też myślał ten, który kupił TANIO dysk zewnętrzny ponoc Samsung'a
    http://technowinki.onet.pl/komputery/przenosny-dysk-
    w-chinskim-wydaniu,1,5168994,artykul.html

    Ja nie twierdzę, że tak wygląda Twój akumulator.
    Ale o tym jaka jest jego jakość i decyduje ZAWARTOŚĆ a nie obudowa,
    i zwykle ma to powiązanie z ceną.
    Zapewniam Cię, że można akumulator zrobić i za połowę tej Twojej niskiej
    ceny, ale i z jakością adekwatnie mniejszą.
    Ale Ty wierzysz w co chcesz.
    Ja tego nie mam zamiaru zmieniać.
    Każdy podejmuje decyzje na własną odpowiedzialność.