  • Data: 2013-02-15 21:50:50
    Temat: Re: Kupię pomoc drogową :)
    Od: R2r <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-13 00:36, k...@g...com pisze:

    > Tylko jak Ci pikawa wysiądzie to nie chciej nowej na koszt podatników. Sam zapłać
    za przeszczep. A potem kupuj lekarstwa bez dopłaty. Tak będzie chyba uczciwie.

    Masz rację. I chciałbym doczekać czasów, gdy będę miał wybór, czy chcę
    się ubezpieczać i na jakich (przez kogo określonych) warunkach od tego i
    owego.
    Jestem zdania, że jeśli uważasz, że urzędnicy lepiej wydadzą Twoje
    pieniądze, to Twoja sprawa i masz pełne prawo oddawać im dobrowolnie
    nawet wszystko co zarobisz i mieć nadzieję na pomoc z ich strony.
    Ale ja nie widzę potrzeby łożenia na nfz i inne zusy, bo w zamian nie
    mam praktycznie nic. Emerytura ze składek zus czeka mnie taka, że po
    kilku najwyżej miesiącach jej pobierania zdechnę z głodu. Coraz więcej
    leków ma pełną odpłatność, na badania medyczne w ramach systemu
    refundowanej ochrony zdrowia też czeka się często od kilku miesięcy do
    nawet kilku lat!
    I dlatego chciałbym mieć prawo wyboru co, komu i za co płacę.
    Przynajmniej w sporej części tego co oddaję obecnie. Uwierz, że chętnie
    zrezygnuję z "dobrodziejstwa" np. ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __