  • 101. Data: 2012-06-25 22:29:13
    Temat: Re: Kupiłem akumulator!
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-06-2012 22:21, J.F. pisze:
    > No teraz to jest Exide - czyli jedna z uznanych swiatowych marek.

    No i Exide właśnie miałem swego czasu, made by Centra - zepsuł się po
    2,5 roku.

    --
    Pozdr.

  • 102. Data: 2012-06-25 22:30:13
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Kiedyś była znana z jakości.

    Pewnie w latach 80, mojemu ojcu ukradli ze 2x z malucha taki to był
    gorący towar :P

    > Dwie godziny temu wykręcałem Centrę z samochodu sąsiada. Nagła
    > smierć.

    Taka dobra jak i centrowy Exide.

    --
    Pozdr.

  • 103. Data: 2012-06-25 22:54:58
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-06-25 07:01, J.F. pisze:

    > Ale takie o mocy ponad 2W ?

    W Auchan kupilem zarowke do halogenu w oprawie GU10 o mocy 5W, OIDP 36
    LED, na oko swieci porownywalnie ze zwykla GU10 25W (choc producent
    pisze, ze z 50W :P)

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 104. Data: 2012-06-25 23:44:05
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Czy Centra jest jakimś światowym liderem, wyznaczającym technologiczne i
    > jakościowe trendy żeby płacić za nią więcej niż za marketowy chłam??

    No, w Polsce jest to (jeszcze) znana marka. Z moich cwiercwiecznych
    doswiadczen z roznymi akumulatorami - nie ma wiekszych roznic miedzy
    markowymi a marketowymi akumulatorami. Fabryczne akumulatory wytrzymuja mi
    6-8 lat w aucie, a potem, bez wzgledu na firme, 3-5 lat. Byc moze jest to
    spowodowane starzeniem sie instalacji w aucie.

    --
    Axel

  • 105. Data: 2012-06-26 00:24:27
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Agent

    > A no to w takim przypadku nie ma o czym dyskutować.

    To prawda, ja nie dyskutuję, ja nauczam. :D

  • 106. Data: 2012-06-26 00:24:55
    Temat: Re: Kupi3em akumulator!
    Od: to <t...@i...pl>

    begin jacek

    > Napisalem "czasami" a zeby wiedziec trzeba sprawdzic bo moze przyczyna
    > zniszczonego akumulatora to niewlasciwie ladowanie Przy okazji kontroli
    > ladowania dobrze sprawdzic prad jaki pobiera rozrusznik

    Może jeszcze przy każdym tankowaniu mam sprawdzać ciśnienie na listwie
    wtryskowej?

  • 107. Data: 2012-06-26 00:27:53
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Przembo

    > Nie dałeś szansu mi ocenić czy 15 min kontra 1 min to w Twoim wypadku
    > istotna różnica, więc warunek do pominięcia.

    Już Ci napisałem, co można zrobić w 15 minut.

    > Zazdroszcze.

    Nie martw się, dam Ci napiwek, jak będę następnym razem zamawiał BigMaka
    i w ten sposób zdywersyfikujesz swoje źródła dochodów!

    > Tak grubo się ubierasz czy masz kilometr do auta?
    >
    > Swoją drogą że też Ci się chce trwać w swojej betonowej zbroi, no cóż,
    > masz rację zrobiłeś interes życia ;-)

    Ale przecież to Ty bredzisz, że w 15 minut kupię akumulator w sklepie z
    akumulatorami, tudzież, że przepłaciłem, nie wiedząc ile zapłaciłem.

  • 108. Data: 2012-06-26 00:29:24
    Od: to <t...@i...pl>

    begin jacek

    > pojechalem kupic jednak akukulatory na polkach mialy prawie o 1/3 wyzsze
    > ceny Zapytalem czy musze licytowac zeby kupic w cenie z allegro ale
    > okazalosie ze allegro to tylko haslo i dostalem w tej cenie lacznie z
    > wmontowaniem i sprawdzeniem ladowania i rozrusznika .

    Zaimponowałeś mi skillami negocjacyjnymi, czy mogę dotknąć Twojej stopy?

  • 109. Data: 2012-06-26 00:30:06
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Agent

    > Szkoda czasu na Ciebie.

    To go nie marnuj tylko idź mierzyć napięcie ładowania. Może się od
    wczoraj zwiększyło i nowy, przepłacony aku do jutra Ci padnie? :D

  • 110. Data: 2012-06-26 00:30:51
    Od: to <t...@i...pl>

    begin J.F.

    > No wiesz - potrafila robic porzadne akumulatory. Wielkiej filozofii w
    > tym nie ma ... ale trzeba chciec :-) A nie wiadomo czy im sie nadal
    > chce.

    I świetne baterie, które wylewały się jeszcze przed użyciem.