  • 11. Data: 2010-11-09 10:42:15
    Temat: Re: Kumitet pożegnalny zawiadamia
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-11-09, Viking <v...@n...pl> wrote:

    > W 1999 roku,pamiętam miedzy innymi Ś.P. Dziku był tam od porannej kawy
    > do popołudnia..234, i wiele wiele innych.. gg wtedy tak jeszcze nie za
    > bardzo.. teraz są inne media..w sumie IRC tak dziś używa młodzież, jak
    > pagery..:) Wiedzą że były, ale po co??:)

    Teraz mlodziez uzywa Fejsbuka.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2010-11-09 10:48:38
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-09 11:38, Viking pisze:

    > W 1999 roku,pamiętam miedzy innymi Ś.P. Dziku był tam od porannej kawy
    > do popołudnia..234, i wiele wiele innych..

    , w 1999 to chyba nawet opem bylem i mnie boty wykopywaly bo sobie sam
    zdejmowalem +o, jakis bot mi nadawal i w koncu bylo 'was kicked by ...'
    :-D. Bosz, ile ja czasu zmarnowalem siedzac na tym kanale :-)

    > gg wtedy tak jeszcze nie za
    > bardzo..

    gg to wtedy chyba nawet w planach nie bylo, icq za to niezle dzialalo i
    nie bylo takie zasyfione jak zasrane gg.

    > teraz są inne media..w sumie IRC tak dziś używa młodzież, jak
    > pagery..:) Wiedzą że były, ale po co??:)

    Raczej tak jak usenet.

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - Dominiki http://otomoto.pl/kawasaki-estrella-bj250a-M2281543.
    html

  • 13. Data: 2010-11-09 10:58:02
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-11-09, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > gg to wtedy chyba nawet w planach nie bylo, icq za to niezle dzialalo i
    > nie bylo takie zasyfione jak zasrane gg.

    GG nie jest takie zle o ile nie uzywa sie oryginalnego klienta ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2010-11-09 11:08:11
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 313 roku bieżącego, AZ zeznał(a) jak następuje:

    > GG nie jest takie zle o ile nie uzywa sie oryginalnego klienta ;-)

    Co to jest oryginalny klient?
    Aaaa.... Coś co przypomina kombajn używany do koszenia trawnika przed
    domem.

    A pamiętacie SMS-expres? Zrobił furorę bo był prosty i nie
    przeładowany gadżetami jak ICQ.

    Historia kołem się toczy, czas na nowy komunikator prosty do bólu.

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 15. Data: 2010-11-09 11:36:58
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    PawelK vel Pablo wrote:
    > Co to jest oryginalny klient?

    gadugadu.exe

    --
    Diobeu
    VFR 800 '01

  • 16. Data: 2010-11-09 13:37:00
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-09 11:58, AZ pisze:

    > GG nie jest takie zle o ile nie uzywa sie oryginalnego klienta ;-)

    Uzywam mirandy. Ale jak gg zaczynalo to dosc dlugo nie bylo alternatywy.
    Zreszta pewnie do dzis bym nie uzywal gg gdyby nie problemy z serwerami
    mirabilis kilka lat temu. :)

  • 17. Data: 2010-11-09 14:11:34
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "zbigi"
    :D ale tylko w sezonie! Jesienia i zima udzielam dyspensy na gazowanie i
    krecenie kierownica w miejscu (ach te samochody ze wspomaganiem kierownicy;)

    Swiat siem konczy - nie dosc ze porzadek na podworku to jeszcze trawe
    hoduje...
    Pan na hektarach...

    Tytus z fabryki

  • 18. Data: 2010-11-09 20:22:19
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    zbigi <z...@w...pl> wrote:

    >:D ale tylko w sezonie! Jesienia i zima udzielam dyspensy na gazowanie i
    >krecenie kierownica w miejscu (ach te samochody ze wspomaganiem kierownicy;)

    Mhm,mhm... powiadasz?;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 19. Data: 2010-11-09 22:35:27
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    W dniu 11/9/10 4:54 AM, zbigi pisze:

    Hej

    > :D ale tylko w sezonie! Jesienia i zima udzielam dyspensy na gazowanie i
    > krecenie kierownica w miejscu (ach te samochody ze wspomaganiem
    > kierownicy;)

    Zbig, siakieś pole golfowe sobie założyłeś? ;)
    Na Zapkołajki się wybierasz?
    Trochę spraw muszę sobie jeszcze poukładać ale jeśli mi się uda to może
    gdzieś przez okolice Dziury będę się przemykał, więc gdybyś jakiś
    transport potrzebował w te i nazad to wiesz... :)
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 20. Data: 2010-11-10 19:45:47
    Temat: Re: Kumitet po?egnalny zawiadamia
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Jacot napisał(a):

    > Mhm,mhm... powiadasz?;)

    Ty mi tu nie hmkaj tylko szykuj sie na napasc ludkow z dziurawej krainy ;)
    Szczegoly na priv...
    --
    zbigi i stopka zastepcza