  • 1. Data: 2010-11-08 18:28:16
    Temat: Kumitet pożegnalny zawiadamia
    Od: "Krzysztof \"Mad Max\" Laska" <t...@c...co>

    Komisja likwidacyjna postanowiła zakończyć funkcjonowanie kanału
    #plrecmotocykle na ircnecie. Jakieś 12 lat temu założył fo MrJazz, ale od
    kilku siedzą tam dwie, w porywach trzy osoby i jedna nadosoba. Jeśli ktoś ma
    ochotę bawić się w prowadzenie kanału, niech się zgłosi - przekażę
    uprawnienia. Jeśli nie - trudno.

    Dw: hartkor, pretzle
    --
    Krzysztof 'Mad Max' Laska
    http://www.chujwi.co <- prestiż dla mas

  • 2. Data: 2010-11-08 18:56:05
    Temat: Re: Kumitet pożegnalny zawiadamia
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Mon, 08 Nov 2010 19:28:16 +0100, Krzysztof "Mad Max" Laska
    <t...@c...co> wrote:

> [...]
    > ktoś ma ochotę bawić się w prowadzenie kanału, niech się zgłosi -
    > przekażę uprawnienia. Jeśli nie - trudno.

    No, bo od jakiegoś roku ewentualne ircowe dyskusje o motocyklach
    toczą się na #pl.rec.motocykle, bo na #plrecmotocykle nadosoba z automatu
    wykopywała a potem już był invite only.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 3. Data: 2010-11-08 18:57:59
    Od: "Krzysztof \"Mad Max\" Laska" <t...@c...co>

    W dniu 08.11.2010 19:56, Leszek Karlik pisze:

    > No, bo od jakiegoś roku ewentualne ircowe dyskusje o motocyklach
    > toczą się na #pl.rec.motocykle, bo na #plrecmotocykle nadosoba z automatu
    > wykopywała a potem już był invite only.

    O motocyklach? Czy ktoś widział kiedyś kanał z motocyklami w nazwie, na
    którym rozmawia się o motocyklach?! O, tępora! O, morus!

    --
    Krzysztof 'Mad Max' Laska
    http://www.chujwi.co <- prestiż dla mas
    http://www.not4u.pl <- koszulki nie dla wszystkich
    Visne saltare? Viam Latam Fungosam scio.

  • 4. Data: 2010-11-08 19:02:12
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Mon, 08 Nov 2010 19:57:59 +0100, Krzysztof "Mad Max" Laska
    <t...@c...co> wrote:

    [...]

    > O motocyklach? Czy ktoś widział kiedyś kanał z motocyklami w nazwie, na
    > którym rozmawia się o motocyklach?! O, tępora! O, morus!

    No nie tylko, ale owszem, często, przykra sprawa. ;-))

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 5. Data: 2010-11-08 19:25:08
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Krzysztof "Mad Max" Laska napisał(a):
    > Komisja likwidacyjna postanowiła zakończyć funkcjonowanie kanału
    > #plrecmotocykle na ircnecie.
    [...]
    Uojesssuuu... Lza sie w oku zakrecila a i pokretlo od ustawiania fotela
    odpadlo. ;)
    Wspomnienia, wspomnienia, wspomnienia...
    --
    zbigi i stopka zastepcza

  • 6. Data: 2010-11-08 19:35:46
    Od: "Krzysztof \"Mad Max\" Laska" <t...@c...co>

    W dniu 08.11.2010 20:25, zbigi pisze:
    > [...]
    > Uojesssuuu... Lza sie w oku zakrecila a i pokretlo od ustawiania fotela
    > odpadlo. ;)
    > Wspomnienia, wspomnienia, wspomnienia...

    Mieliście leszczowie być jesienią u mnie, by się coś wspominało przy
    wspominaczu-wspomagaczu, i co?

    --
    Krzysztof 'Mad Max' Laska
    http://www.chujwi.co <- prestiż dla mas
    http://www.not4u.pl <- koszulki nie dla wszystkich
    I will not get very far with this attitude.

  • 7. Data: 2010-11-08 21:13:21
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    "Mad Max" pisze:
    ...>8
    > Mieliście leszczowie być jesienią u mnie...

    A jak mu prad wylacza i kozy sie rozleza to kto je pozbiera?!
    Warto jednak wpasc do nich samemu - kawa z kozim mleczkiem - mioooodzio!
    Tylko uwazac na trawnik!! Delikatnie z gazem przed domem ;)

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 8. Data: 2010-11-09 03:54:40
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Sir Piernik napisał(a):
    > "Mad Max" pisze:
    > ...>8

    Jesien dopiero sie zaczela, a konczy chyba za poltora miesiaca? :P
    Caly czas kompinuje jak to poukladac.

    > A jak mu prad wylacza i kozy sie rozleza to kto je pozbiera?!
    > Warto jednak wpasc do nich samemu - kawa z kozim mleczkiem - mioooodzio!
    > Tylko uwazac na trawnik!! Delikatnie z gazem przed domem ;)

    :D ale tylko w sezonie! Jesienia i zima udzielam dyspensy na gazowanie i
    krecenie kierownica w miejscu (ach te samochody ze wspomaganiem kierownicy;)
    --
    zbigi i stopka zastepcza

  • 9. Data: 2010-11-09 06:47:32
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-08 20:25, zbigi pisze:

    > Wspomnienia, wspomnienia, wspomnienia...

    taaa, pare razy sie logowalem, boty mnie wykopywaly. W koncu olalem
    temat. Ten kanal nie mial szans przetrwac z takimi ustawieniami butow :(

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - Dominiki http://otomoto.pl/kawasaki-estrella-bj250a-M2281543.
    html

  • 10. Data: 2010-11-09 10:38:41
    Od: Viking <v...@n...pl>

    > taaa, pare razy sie logowalem, boty mnie wykopywaly. W koncu olalem
    > temat. Ten kanal nie mial szans przetrwac z takimi ustawieniami butow :(
    >
    > pozdr
    > newrom

    W 1999 roku,pamiętam miedzy innymi Ś.P. Dziku był tam od porannej kawy
    do popołudnia..234, i wiele wiele innych.. gg wtedy tak jeszcze nie za
    bardzo.. teraz są inne media..w sumie IRC tak dziś używa młodzież, jak
    pagery..:) Wiedzą że były, ale po co??:)

    Pozdro
    Tomek
    Biały VFRanek