  • 21. Data: 2010-11-10 19:47:32
    Temat: Re: Kumitet pożegnalny zawiadamia
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Kryhu napisał(a):
    [...]
    > Zbig, siakieś pole golfowe sobie założyłeś? ;)

    Tylko nie golfowe! Zwykle takie, orane badz koszone ;)

    > Na Zapkołajki się wybierasz?

    Sie wybieram - zobaczymy tylko, co z robota bedzie.

    > Trochę spraw muszę sobie jeszcze poukładać ale jeśli mi się uda to może
    > gdzieś przez okolice Dziury będę się przemykał, więc gdybyś jakiś
    > transport potrzebował w te i nazad to wiesz... :)

    No i jak z robota sie wyjasni, to byloby fajnie sie spiknac - bedziem w
    kontakcie. Dzieki! :)
    --
    zbigi i stopka zastepcza

  • 22. Data: 2010-11-10 19:48:53
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Roman Niewiarowski napisał(a):

    > , w 1999 to chyba nawet opem bylem i mnie boty wykopywaly bo sobie sam
    > zdejmowalem +o, jakis bot mi nadawal i w koncu bylo 'was kicked by ...'
    > :-D. Bosz, ile ja czasu zmarnowalem siedzac na tym kanale :-)

    No nie gadaj, zes w 1999 byl na preclowym IRCu?! To my sie tak dlugo
    znamy? 8-O ;)

    > gg to wtedy chyba nawet w planach nie bylo, icq za to niezle dzialalo i
    > nie bylo takie zasyfione jak zasrane gg.

    ICQ rzadzilo! ;)
    --
    zbigi i stopka zastepcza

  • 23. Data: 2010-11-10 22:21:51
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W dniu 2010-11-10 20:48, zbigi pisze:

    > No nie gadaj, zes w 1999 byl na preclowym IRCu?! To my sie tak dlugo
    > znamy? 8-O ;)

    Zbigi, az tak krotka pamiec masz? A jak myslisz od kiedy mnie znasz?

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 24. Data: 2010-11-14 18:49:46
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-10 20:48, zbigi pisze:

    > No nie gadaj, zes w 1999 byl na preclowym IRCu?! To my sie tak dlugo
    > znamy? 8-O ;)

    No ba. Zlot emerytow by trza zrobic ;)

    > ICQ rzadzilo! ;)

    jednak irc rzondzil! :)