  • 1. Data: 2010-11-08 16:30:30
    Temat: [NTG] [OT] konfiguracja newsow w windows liv
    Od: "sowa" <m...@p...onet.pl>

    witam,
    mozecie podpowiedziec gdzie i co zdobic, zeby
    bylo ok z kodowaniem i cytowaniem w windows live?
    sie przesiadlem wlasnie na 7 i nie ten teges za bardzo....

    dzienki

    pzdrw
    sowa

  • 2. Data: 2010-11-08 16:36:40
    Temat: Re: [NTG] [OT] konfiguracja newsow w windows liv
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-11-08, sowa <m...@p...onet.pl> wrote:
    > To jest wieloczeœciowa wiadomoœae w formacie MIME.

    Ekstra.
    > ------=_NextPart_000_008D_01CB7F6A.A3FEB230

    Yhym...
    > witam,
    > mozecie podpowiedziec gdzie i co zdobic, zeby
    > bylo ok z kodowaniem i cytowaniem w windows live?
    > sie przesiadlem wlasnie na 7 i nie ten teges za bardzo....

    Zainstaluj Thunderbirda.
    > ------=_NextPart_000_008D_01CB7F6A.A3FEB230

> [...]
    Ech ten Microshit...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2010-11-08 16:48:58
    Od: "sowa" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup

    > Zainstaluj Thunderbirda.

    nie chce zaimportowac kilu rzeczy...
    i dupa

    > Ech ten Microshit...

    taaaa... i co zrobisz?;]

    przynajmniej z importem nie bylo problemow;]

    --
    sowa

  • 4. Data: 2010-11-08 18:36:23
    Od: "sowa" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "J_K_K" <j...@i...fm> napisał w wiadomości
    > Jeżeli Ci to cokolwiek pomoże,
    > to ja Tój post widzę prawie dobrze.
    > Prawie, bo gdzies duże litery wcięło ;-)

    oj tam zdaza sie ;]

    > Ale za to masz kulturalne znaki cytowania,

    bo sie baaaardzo staralem - to nie zasluga
    klienta poczty WL, niestety....

    na poczciwym xp-ku korzystalem z leciwego
    OE - jaki byl taki byl- ale z OE power tool dawal rade;]

    a teraz ... dupa...
    nie ma cytowania, dobrze, ze choc kodowanie jest ok (opieram sie
    na Twojej informacji - bo nie wiem gdzie i co zmienic ;)

    --
    pozdrawiam,
    sowa