  • 1. Data: 2010-11-07 21:48:41
    Temat: [WAWA] Zaproszenie ku pamieci x. Kwasnika - bylego proboszcza w Starej Iwicznej
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)
    W imieniu obecnego proboszcza i gospodarza Mszy motocyklowych w Starej
    Iwicznej, przekazuje zaproszenie dla motocyklistow, ktorzy chcieliby
    uczcic pamiec bylego proboszcza - sp. ks. Andrzeja Kwasnika, ktory
    zginal w katastrofie pod Smolenskiem 10 kwietnia br.

    Uroczystosci odbeda sie w srode 10 listopada w parafii w St. Iwicznej.
    Rozpocznie je Msza w int. ks. Kwasnika, potem nastapi odsloniecie tablic
    w kosciele i na cmentarzu parafialnym. Calosc zakonczy poczestunek dla
    uczestnikow.

    Dla niezorientowanych - ks. Andrzej Kwasnik przez 9 lat przyjmowal nas w
    Starej Iwicznej i przewodniczyl Mszom w intencji Zmarlych Motocyklistow.
    Jako ich organizator moge napisac, ze nie ograniczal sie on do
    "udostepnienia lokalu", ale podsuwal nowe pomysly i pomagal w ich
    realizacji.

    Wiem, ze motocykle beda mile widziane przed kosciolem.
    Zapraszam.

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 2. Data: 2010-11-09 16:35:29
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Tomek Wozniakowski napisał(a):

> [...]
    > Rozpocznie je Msza w int. ks. Kwasnika, potem nastapi odsloniecie tablic
    > w kosciele i na cmentarzu parafialnym. Calosc zakonczy poczestunek dla

    No pięknie, ale nie napisałeś o której ?

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 3. Data: 2010-11-09 18:14:42
    Od: "Andrzej" <s...@w...pl>

    ?
    Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > No pięknie, ale nie napisałeś o której ?

    Googlewicz podpowiada, że o 18.00

    --
    Pozdrv!
    Andrzej

  • 4. Data: 2010-11-10 08:57:40
    Od: zuzka600f <z...@o...pl>

    Czesc :)

    On 9 Lis, 17:35, Magic <m...@w...pl> wrote:

    > No pięknie, ale nie napisałeś o której ?

    Dzieki za czujnosc Macku :) Tak to jest, jak sie po nocach pisze ;)

    Jak napisal Andrzej - poczatek o 18.00 :)

    Pozdrawiam :)
    Tomek
    tyn razem zgugla, wiec bez stopki ;)