  • 11. Data: 2009-05-01 19:44:08
    Temat: Re: Ku przestrodze!
    Od: "de_niro" <g...@k...com>

    Chłopak, który spowodował wypadek jechał po pijaku, teraz sumienie pewnie
    nie daje mu spokonie żyć.

    Na drodze jest różnie, czasami możemy jechać przepisowo i... pech.

    To jest akcja typu "Stop jazdy po pijanemu". Czy ona komuś pomoże czy nie?
    Nie wiem, jednak po obejżeniu tych zdjęć serce mi ścisnęło. Pomyś sobie co
    czuje winowajca? Co czuje jej matka lub ojciec? Co Ty byś czuł na miejscu
    każdej z tych osób?

    Wpiszcie sobie imię i nazwisko tej dziewczyny w YouTube i wyskoczy wam wiele
    linków.

    Tutaj nie należy się pojedynkować na forum tylko zragospodarować sobie czas
    na refleksję.

  • 12. Data: 2009-05-01 23:02:14
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Fri, 1 May 2009 20:10:38 +0200
    "Easy" <e...@o...nospam.org> wrote:

    > bo mysli ze jest niesmiertelny?
    >
    > moze wiekszosc ludzi oleje.. moze min ja tez.. ale moze czasem jakis ułamek
    > sekundy, jakis przebłysk z takim zdieciem ( podswiadomosc czy cost takiego..
    > nie znam sie na tym, ale wiem ze działa) i na ten ulamek sekundy zdejmiesz
    > noge czy puscisz gaz.... moze..
    > obawiam sie ze nogdy sie nie przekonamy ani w jedna strone ani w druga...

    Ano właśnie.

    Nawet jeżeli to nie jest mistyfikacja, to ta akcja i tak ma raczej
    taki cel czysto ideowy, bo niewiele zmieni. Ludzie nie potrafią się
    uczyć na swoich błędach a co dopiero na cudzych...

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 13. Data: 2009-05-01 23:07:46
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Fri, 1 May 2009 21:44:08 +0200
    "de_niro" <g...@k...com> wrote:

    > Chłopak, który spowodował wypadek jechał po pijaku, teraz sumienie pewnie
    > nie daje mu spokonie żyć.

    Hipotetycznie masz rację.
    No chyba że gościu nie ma sumienia.

    > Na drodze jest różnie, czasami możemy jechać przepisowo i... pech.

    Zawsze z lasu może wylecieć taki większy pies(czyt. łoś).

    > To jest akcja typu "Stop jazdy po pijanemu". Czy ona komu? pomoże czy nie?
    > Nie wiem, jednak po obejżeniu tych zdjęć serce mi ?cisnęło. Pomy? sobie co
    > czuje winowajca? Co czuje jej matka lub ojciec? Co Ty by? czuł na miejscu
    > każdej z tych osób?

    Owszem masz rację. Jednak od pewnego czasu gdy napotykam kolejną akcję
    'dla dobra ludzkości' zastanawiam się kto to zrobił, dlaczego i czy mógł
    z tego mieć jakąś kasę. Jakoś przywykłem że nie ma nic za darmo.

    > Wpiszcie sobie imię i nazwisko tej dziewczyny w YouTube i wyskoczy wam wiele
    > linków.

    Znaczy że się już dawno rozeszło po sieci.

    > Tutaj nie należy się pojedynkować na forum tylko zragospodarować sobie czas
    > na refleksję.

    I ile Cie ta refleksja potrzyma? Dopóki nie wyłączyć monitora? Do końca dnia?

    Musiałbyś mieć bardzo elastyczną psychikę, żeby Cie takie obrazki odmieniły
    pod kątem 'bezpiecznego podróżowania'.

    A swoją drogą to nienawidze pijanych za kółkiem czy w siodle. Niestety u
    nas to wciąż społecznie dopuszczalne.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 14. Data: 2009-05-02 07:05:36
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Sqeeb" <s...@i...community> wrote

    > Sądzisz że takie materiały na kogoś wpłyną?
    > Facet jeździł jak wariat, w wypadku zgineli wszyscy poza nim - kierowcą,
    > dalej jeździ jak wariat. Mało jest taki przypadków?

    Uhmmm a do Oprah zaciagneli ja traktorem.
    poczytaj

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)