  • 1. Data: 2009-04-29 10:54:48
    Temat: Majowka w okolicach Baltyku - jest cos?
    Od: kubek <k...@i...pl>

    Jako ze jestem z Slaska i mam ochote zobaczyc w ten weekend morze
    tudziez inna wialka wode ,dodatkowe atrakcje mile widziane tez.
    A wiec czy jest cos ciekawego(czyt.wartego przyjechania usadowienia i
    oblania, nie koniecznie chodzi o zabytki) w pomorskich badz tez na
    mazurach?
    Za wszelakie informacje bede dozgonnie wdzieczny.