  • 1. Data: 2009-04-30 09:57:10
    Temat: wymiana żarówki przedniego światła postojowego XJ600S Diversion
    Od: "Andrzej Błach" <a...@g...pl>

    Witam
    Wszystkich Szanownych Grupowiczów

    Byłem kilka dni temu na przeglądzie rejestracyjnym i diagnosta doczepił się
    do przepalonej żarówki z przedniego światła postojowego.
    Na początku dał żarówkę i powiedział, że mam wymienić :)
    Ale potem zrezygnował - obiecałem, że wymienię.
    No i chcę to zrobić. Czy da się ją wymienić bez demontażu owiewki ???
    Żarówkę z pozycyjnych już wymieniałem - trochę gimnastyki ale się da, ale
    postój wygląda tak, jakby trzeba było wykręcić żarówkę z wnętrza reflektora
    :(

    Ma ktoś jakiś inny pomysł ??
    Wielkie dzięki za wszystkie sugestie.

    Andrzej
    _________________
    XJ 600S Diversion '98

  • 2. Data: 2009-04-30 10:29:19
    Temat: Re: wymiana żarówki przedniego ?wiatła postojowego XJ600S Diversion
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Thu, 30 Apr 2009 11:57:10 +0200, "Andrzej Błach"
    <a...@g...pl> wrote:

    >Żarówkę z pozycyjnych już wymieniałem - trochę gimnastyki ale się da, ale
    >postój wygląda tak, jakby trzeba było wykręcić żarówkę z wnętrza reflektora

    Yyy, a pozycyjne i postojowe to nie to samo?

    Jeżeli chodzi Ci o te małą, bodaj pięciowatową żarówkę, to jej oprawka
    jest gumowa, wciskana w obudowę reflektora i powinieneś ją bez
    problemu wyciągnąć stojąc przed motocyklem i sięgając od dołu.

    Darz bór,
    Eskimos
    FJ1200
    Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
    Poznań

  • 3. Data: 2009-04-30 11:13:41
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Eskimos napisał(a):

    > Yyy, a pozycyjne i postojowe to nie to samo?

    Dzis tak, kiedys nie :)

  • 4. Data: 2009-04-30 11:45:34
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "zbigi" <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> wrote in message

    > Dzis tak, kiedys nie :)
    > Ale sam sie zdziwilem, o czym (jakim zabytku) kolega pisze :)

    W wielu puszkach nadal roznica, z tym ze nie "zarowka" czy "swiatlo" a
    "oswietlenie". Cieszesiezemoglempomoc.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    weFAQ&v=qvj

  • 5. Data: 2009-04-30 12:30:29
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    > Byłem kilka dni temu na przeglądzie rejestracyjnym i diagnosta doczepił
    > się do przepalonej żarówki z przedniego światła postojowego.

    A to z przodu jest wymóg? Ja nie mam otworka i możliwości
    zamontować w reflektorze tego ficzera:)

    Grzech
    vl800

  • 6. Data: 2009-05-01 20:18:02
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    grzech pisze:

    > A to z przodu jest wymóg?

    Tak

    > Ja nie mam otworka i możliwości
    > zamontować w reflektorze tego ficzera:)

    Znaczy masz lampe bez europejskiej homologacji. Z usa pewnie ?

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!