  • 11. Data: 2009-03-06 15:49:55
    Temat: Re: Ktos zna tego warriora
    Od: m...@o...pl

    Tak to ze mną jest ze nie raz zrobię jakiś głupi błąd. No cóż nie
    miałem czasu poprawić tego, bo byłem w pracy. Jeśli kogoś to aż tak
    bardzo razi to przepraszam, na przyszłość będę ostrożniejszy. Nie będę
    pisał dlaczego tak jest bo juz widziałem jak traktowaliście takie
    osoby.... a ja chciałbym tego uniknąć bo juz jakiś czas tu pisze...

    Warrior do turystyki ?? Swiat staje na glowie...

    --

    No tak sie składa ze pojechałem warriorem do Fracji wiec jak by
    niebyło dało sie..... Niebyło to zbyt komfortowe ale jak sie chce to

    Sławek

    Rswarrior + FJR

  • 12. Data: 2009-03-06 22:55:09
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Laphroaig pisze:

    > Taka turystyka jaka ja uprawiam :), max 300km na dzien, eewentualnie raz
    > w roku nad morze (600km). Wiec powinien dac rade. Ale na 1/4 mili to
    > scigac sie nie bede :)

    To to nie turystyka tylko dojazdowka :) Tyle to i ja umiem moim zrobic (
    a raczej umialem bo co mi wyjdzie po skonczeniu to nie wiem) na zlot i
    spowrotem. Ale turystyka tego nie nazywam.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 13. Data: 2009-03-06 22:58:11
    Od: Zbyszek_P <a...@o...pl>

    Laphroaig pisze:

    > Taka turystyka jaka ja uprawiam :), max 300km na dzien, eewentualnie raz
    > w roku nad morze (600km). Wiec powinien dac rade. Ale na 1/4 mili to
    > scigac sie nie bede :)

    Do dalszej turystyki też sie nada :-) W ubieglym roku bylem Warriorem
    (tez rocznik 2002, z takim samym siedzeniem) na Krymie, dzienne
    przebiegi do 600 km bez problemu. Bardzo przydaje sie akcesoryjne
    oparcie z malym bagaznikiem, co pozwala solidnie zamocowac na siedzeniu
    pasazera i na bagazniku 2 duze torby (sakwy nie sprawdzaja sie, psuja
    zreszta wyglad ;-)). Przydatna tez jest mala oslona przeciwwiatrowa -
    np. taka jak ta:
    http://www.yamahaaccy.com/acproductdetails_4_5_60_11
    9_476_878_All_1.aspx

    - i z Warriora robi sie calkiem niezly turystyk :-)

    Zbyszek

  • 14. Data: 2009-03-06 23:06:01
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "Kuczu" napisał :
    [...] co mi wyjdzie po skonczeniu to nie wiem) na zlot i
    > spowrotem.

    Z POWROTEM.
    Tak, spodobało mi się :)
    No offence meant. ;)
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 15. Data: 2009-03-06 23:15:28
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Probujesz mnie poprawic ? Nie wyszlo ci :) TAM I SPOWROTEM sie pisze :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 16. Data: 2009-03-06 23:16:27
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Zbyszek_P pisze:

    > - i z Warriora robi sie calkiem niezly turystyk :-)

    Jakos tam mysle ze nie po to warriora stworzono. Bylo sobie kupic
    WildStara w wersji touring.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 17. Data: 2009-03-07 08:21:53
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    Kuczu wrote:

    > Probujesz mnie poprawic ? Nie wyszlo ci :) TAM I SPOWROTEM sie pisze
    > :)

    napisz "w te i we w te" - nie będzie wątpliwości ;)

    Kuba (aka cita) gg:1461968
    www.autoeden.com.pl www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 18. Data: 2009-03-07 09:48:01
    Od: Zbyszek_P <a...@o...pl>

    Kuczu pisze:

    > Jakos tam mysle ze nie po to warriora stworzono. Bylo sobie kupic
    > WildStara w wersji touring.

    Wystarczy mi Warrior :-) A po powrocie z dluzszej wyprawy zdejmuje
    bagaznik i na codzien mam Warriora takiego, jakiego stworzono i jakiego
    lubie.
    A gdybym mial wiekszy garaz i wiecej kasy to kto wie...

    Zbyszek

  • 19. Data: 2009-03-07 10:58:46
    Od: Ozz <o...@t...pl>

    Kuczu pisze:

    > Probujesz mnie poprawic ? Nie wyszlo ci :) TAM I SPOWROTEM sie pisze :)

    Byc moze pisze sie spowrotem, lecz poprawna forma przed osmym piwem to
    "z powrotem" :)

    --
    Ozz
    GSX600F

  • 20. Data: 2009-03-07 11:09:02
    Od: Ozz <o...@t...pl>

    Kuczu pisze:

    > Jakos tam mysle ze nie po to warriora stworzono. Bylo sobie kupic
    > WildStara w wersji touring.

    W takim razie mam pytanie do objezdzonych w temacie, czy sa jakies
    wieksze roznice pomiedzy wspomnianym Warriorem, a 2-letnim VTX 1300 i
    10-letnia duza Shadow jesli chodzi o wygode jazdy i prowadzenie. Kumple
    maja m.in. wymienione przeze mnie armaturki (z obowiazowym zestawem
    szmatek i gabek na kazdym zlocie hehehe), robilismy trasy po 500-600km
    jednego dnia i chwalili wygode. Oczywiscie mieli i kurfy/sakwy, czasem
    tez pasazerki. Przy dobrej pogodzie 130-150 utrzymuja bez problemu.
    Wiec jak to jest z dalszymi wyjazdami? Bo mam dylemat natury
    egzystencjonalnej czy przesiasc sie w koncu na VFR/XX, czy tez moze
    zgodnie z sugestiami znajomych kupic motocykl, ktory "imidzowo" bedzie
    do mnie pasowal :)

    --
    Ozz
    GSX600F