  • 1. Data: 2009-03-05 19:24:12
    Temat: Sprzedam Yamaha XTZ 750.
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Stan db, trzeba parę rzeczy zrobić, ale ogólnie prosta i jeżdżąca. Cena
    okazyjna. Warszawa. tel. 694 150 895.

    pozdr.

  • 2. Data: 2009-03-05 21:37:28
    Temat: Re: Sprzedam Yamaha XTZ 750.
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "maverik" napisał :
    > Stan db, trzeba parę rzeczy zrobić, ale ogólnie prosta i jeżdżąca. Cena
    > okazyjna. Warszawa. tel. 694 150 895.

    Niebiesko-żółta, rocznik '89 ???
    Bez urazy, żarcik.
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 3. Data: 2009-03-05 22:47:02
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com> napisał w
    wiadomości

    > Niebiesko-żółta, rocznik '89 ???
    > Bez urazy, żarcik.

    moze nie czytam wiec nie lapie, bialo czerwona 91 w kolorze blota, dla mnie
    to jedno z najbardziej wypasionych enduro tamtych czasow, mialem robic dla
    siebie jednak sytuacja jest taka nie inna,

    pozdr.