  • 21. Data: 2009-03-07 11:42:57
    Temat: Re: Ktos zna tego warriora
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    Ozz wrote:

    > W takim razie mam pytanie do objezdzonych w temacie, czy sa jakies
    > wieksze roznice pomiedzy wspomnianym Warriorem, a 2-letnim VTX 1300 i
    > 10-letnia duza Shadow jesli chodzi o wygode jazdy i prowadzenie.

    ja Ci moge powiedziec jaka jest róznica między VTX (1800 ale w komforcie
    jest to samo co 1300) a Drag Starem 1100

    Wiec róznica jest absolutnie kolosalna na dłuższej trasie, w trzymaniu na
    zakrętach, hamowaniu, przyspieszaniu, dzwięku (mówie o dzwięku silnika, a
    nie tłumika).
    Pod tymi względami VTX jest naprawde mega fajny tylko ... ciężki jak
    cholera. Postawienie go do piony z bocznej nóżki (mówie o 1800) wymaga
    mocnego zaparcia.

    Kuba (aka cita) gg:1461968
    www.autoeden.com.pl www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 22. Data: 2009-03-07 12:44:33
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości

    > Probujesz mnie poprawic ? Nie wyszlo ci :) TAM I SPOWROTEM sie pisze :)

    http://so.pwn.pl/lista.php?co=z+powrotem

    Wojtek

  • 23. Data: 2009-03-07 17:26:33
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Kuczu wrote:
    > To to nie turystyka tylko dojazdowka :)
    Ale mi styknie :)

    Tyle to i ja umiem moim zrobic ( a raczej umialem bo co mi wyjdzie po
    skonczeniu to nie wiem)

    czyli ten z siga w przerobce?
    Przy okazji zapytam Cie , jako glownego speca od HD :) o pewna rzecz,
    Bylem dzisiaj w salonie HD (zeby zobaczyc czy stoja jakies uzywane
    v-rody) i rozmawialem z gosciem, ktory odradzal srebrne (to chyba
    wersja jubileuszowa), poniewaz jest jakis problem z jakoscia "lakieru"
    po paru latach. Wiesz cos o tym? Czy to tylko takie marketingowe
    gadanie, zniechecajace do kupna czegos czegonie maja aktualnie?
    A druga rzecz dotyczyla jakiejs wady w modelach 2002-2004, HD. robil
    jakas akcje serwisowa (recall) ale ona nie obejmowala moto sprowadzonych
    ze stanow. Wiesz cos o tym? Nalezy sie rzeczywiscie przejmowac tymi
    informacjami?
    Aha, widzialem tez fajne cacko, rockera w dziwnym (jak dla mnie)
    wykonczeniu , zamiast chromow takie szare cos. 80k i wiecej :(

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 24. Data: 2009-03-07 17:29:29
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Laphroaig pisze:

> [...]
    > v-rody) i rozmawialem z gosciem, ktory odradzal srebrne (to chyba
    > wersja jubileuszowa), poniewaz jest jakis problem z jakoscia "lakieru"

    Ale srebrny lakierowany czy srebrny-anodowane aluminium ?

    > Czy to tylko takie marketingowe
    > gadanie, zniechecajace do kupna czegos czegonie maja aktualnie?

    Tak sadze. Lakier we wszystkich HD jest bardzo dobry.

> [...]
    > jakas akcje serwisowa (recall) ale ona nie obejmowala moto sprowadzonych
    > ze stanow. Wiesz cos o tym? Nalezy sie rzeczywiscie przejmowac tymi

    Nie mam pojecia. Trzbea pogrzebac w necie.

    > Aha, widzialem tez fajne cacko, rockera w dziwnym (jak dla mnie)
    > wykonczeniu , zamiast chromow takie szare cos. 80k i wiecej :(

    To na pewno byl Rocker ?

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 25. Data: 2009-03-07 17:46:40
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Kuczu wrote:

    > Ale srebrny lakierowany czy srebrny-anodowane aluminium ?

    chodzilo o anodowane aluminium, myslalem, ze srebrne v-rody tylko takie byly

    > To na pewno byl Rocker ?

    cus takiego :
    http://www.american-v.co.uk/news/news/HD2008/08-FXCW
    .jpg
    lampa, okolice licznika, czesc lag , polka dziwnie wykonczona.
    Nie znam sie na tym, ale bylo to matowe i bardziej szare niz srebrne.
    Felgi chyba tez takie byly.

    --
    pozdr
    laphroaig

  • 26. Data: 2009-03-07 18:39:15
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "Kuczu" napisał :
    > Probujesz mnie poprawic ? Nie wyszlo ci :) TAM I SPOWROTEM sie pisze :)

    W kontekście, że hobbit, chyba ;)
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 27. Data: 2009-03-08 12:13:15
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Laphroaig pisze:

    > chodzilo o anodowane aluminium, myslalem, ze srebrne v-rody tylko takie
    > byly

    Nie, byly tez srebrne lakierowane. A co do anodowania to nie
    stwierdzilem problemow. Mialem w rekach 2 sztuki, oba rocznik 2003. Na
    obu oxid wygladal jak nowy.

> [...]
    > lampa, okolice licznika, czesc lag , polka dziwnie wykonczona.
    > Nie znam sie na tym, ale bylo to matowe i bardziej szare niz srebrne.

    Szary lakier proszkowy. Ale ustalmy jedno... Rocker ladny nie jest :)
    Nawet gdy sie go calego wychromuje. Nie wiem co artysta mial na mysli
    ale to zdecydowanie jeden z najbrzydszych softaili jakie im sie udalo
    wyprodukowac.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 28. Data: 2009-03-08 15:45:16
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Kuczu wrote:
    > Laphroaig pisze:
    >

    > Nie, byly tez srebrne lakierowane. A co do anodowania to nie
    > stwierdzilem problemow. Mialem w rekach 2 sztuki, oba rocznik 2003. Na
    > obu oxid wygladal jak nowy.

    Czyli gadanie bylo czysto marketingowe, dzieki

    > Rocker ladny nie jest :)

    No nie bede dyskutowal , o gustach sie nie dyskutuje podobno :).
    Ale tak jak mi sie podoba komin z warriora tak tez mi sie podoba ten
    rocker :).

    dzieki za wszystkie info

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 29. Data: 2009-03-09 09:24:01
    Od: "Ritchie " <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Warrior vs. VTX 1300? Ja jezdze Warriorem, tesc ma VTX 1300. Roznica moim
    zdaniem jest spora, przede wszystkim w mocy (konkretnie w momencie) i w
    wielkosci (konkretnie szerokosci, konkretnie siedzenia ;) Wg. mnie na
    korzysc Warriora. Po przyzwyczajeniu sie do mocy Warriora przejazdzke VTXem
    porownac mozna do jazdy skuterem. Porownanie Warriora do DragStara 1100
    ktorego mialem wczesniej tez wypada zdecydowanie na plus tego pierwszego.
    Ale jedni wola jak im skrzypki graja (nowoczesny dizajn, wspolczesnosc,
    gruba rura), a inni jak im nogi smierdza (klasyka, chrom i fredzle). Pzdr.
    Ritchie.

  • 30. Data: 2009-03-09 11:04:09
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Kuczu napisał(a):
> [...]
    > Nawet gdy sie go calego wychromuje. Nie wiem co artysta mial na mysli
    > ale to zdecydowanie jeden z najbrzydszych softaili jakie im sie udalo

    No tos mi zepsul dobre samopoczucie - a juz chcialem sie odezwac, ze
    bardzo mi sie ten podlinkowany motocykl podobuje. Mialem nawet napisac,
    ze jest sliczny - IMO jako jeden z niewielu obecnie produkowanych :)
    Heh... To juz sie zamykam w sobie i wracam do okopow "Hadecja? Fuj!" ;)