  • 1. Data: 2009-03-05 22:03:07
    Temat: Ktos zna tego warriora
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Witka,
    Kiedys szukalem warriora, znalazlem ale zbyt pozno sie zdecydowalem i
    szukam dalej :). Wprawdzie kryzys, wiec nie wiem jak to bedzie z nowym
    moto ale warto trzymac reke na pulsie.
    Znalazlem takie cos:
    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M861487
    to ogloszenie wisialo juz w zeszlym roku.
    Ktos widzial to moto? Cos da ie wyczytac ze zdjec? To , ze wydech jest
    nieoryginalny to sam widze :)
    Ktos ma doswiadczenie z tym sprzedawca?

    Ktokolwiek widzial , ktokolwiek wie ....

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 2. Data: 2009-03-05 22:13:01
    Temat: Re: Ktos zna tego warriora
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Laphroaig pisze:

    > Ktos widzial to moto? Cos da ie wyczytac ze zdjec? To , ze wydech jest
    > nieoryginalny to sam widze :)

    Ze wydech nieoryginalny to chyba dobrze ? Bo oryginal jest z d...

    Kierownica tez byla zmieniona, podnozki Kuryakyna rowniez, pewnie juz w
    USA bo bankowo stamtad przyplynal.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 3. Data: 2009-03-06 08:15:49
    Od: "Ritchie " <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Kuczu <p...@j...pl> napisał(a):

    > Ze wydech nieoryginalny to chyba dobrze ? Bo oryginal jest z d...
    >
    > Kierownica tez byla zmieniona, podnozki Kuryakyna rowniez, pewnie juz w
    > USA bo bankowo stamtad przyplynal.

    Oryginal z d... nie z d... - dla mnie to jego duza zaleta i za ch... nie
    wymienie ;) Wydaje mi sie, ze kanapa i tylny blotnik (w porownaniu do
    mlodszych rocznikow) tez moga byc nieoryginalne. Pzdr. Ritchie.

  • 4. Data: 2009-03-06 08:41:12
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Ritchie pisze:

    > Oryginal z d... nie z d... - dla mnie to jego duza zaleta i za ch... nie
    > wymienie ;)

    Ale co w nim fajnego ? Wyglada jak rynna od zakrystii a brzmi jak "idz
    mi stad".

    > Wydaje mi sie, ze kanapa i tylny blotnik (w porownaniu do
    > mlodszych rocznikow) tez moga byc nieoryginalne.

    Blotnik jest standardowy warriorowski. Siedzenie moze byc akcesoryjne.
    Amerykance maja takie cus ze od razu w salonie, przy kupnie, wymieniaja
    kupe rzeczy. Na przyklad wszystkie gaznikowe HD TwinCamy jakie przeszly
    przez moje rece mialy pod oryginalnym deklem filtra powietrza stozkowy
    filtr K&N. Raz tylko trafilem na motocykl z oryginalnym wydechem,
    zreszta tez wybebeszonym.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 5. Data: 2009-03-06 12:19:30
    Od: m...@o...pl

    Witam

    Siedzenie tez jest orginalne warriorowskie, Dzielone pojawiło sie
    dopiero w roku 2004 podobnie z resztą jak inne wersje malowania.
    Osobiście tez podoba mis ie oryginalny wydech ale jak ktos duzo jeździ
    ciezko utrzymac go w dobrym stanie z racji duzej chromowanej
    powiezchni a i plecaczkowi bedzie mocno gzało w prawą stopę. Ale
    generalnie moto jest bardzo dobre choć ja w swoim włozyłem lagi
    bezpośredno od R1 zanaacznie wiekszy zakres regulacji i leprze
    tłumienie. Na wiekszą uwagę zasługują hamulce które mogłyby być
    leprze. Pozatym moto dobrze sie prowadzi i na turystykę krajową jest
    ok, jeśli dalej to wymiana siedzenia konieczna.

    Pozdrawiam
    Sławek
    Rswarrior + FJR

  • 6. Data: 2009-03-06 12:31:54
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    m...@o...pl pisze:
    Pozatym moto dobrze sie prowadzi i na turystykę krajową jest
    > ok, jeśli dalej to wymiana siedzenia konieczna.

    Warrior do turystyki ?? Swiat staje na glowie...

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 7. Data: 2009-03-06 12:43:17
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    m...@o...pl pisze:
    > Witam

    Zwykle mi nie przeszkadza ale teraz mna zatrzeslo
    Sie pisze LEPSZE !!!

    Norbi
    KFazer'03

  • 8. Data: 2009-03-06 14:53:00
    Od: Jacot <j...@s...pl>

    Norbi <n...@o...pl> wrote:

    >Zwykle mi nie przeszkadza ale teraz mna zatrzeslo

    Czepiasz sie jak kazdy precel.
    I do tego skad wiesz czy autor nie jest np. Afropolakiem i do tego
    tym... no... grafoskopem wiec jawisz sie jako rasista i nasmiewasz z
    ulomnosci.
    Prawdziwy Motocyklista nie potrzebuje edukacji, juz sie rodzi taki
    madry.

    Jacot

  • 9. Data: 2009-03-06 15:43:15
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Kuczu wrote:

    > Ale co w nim fajnego ? Wyglada jak rynna od zakrystii a brzmi jak "idz
    > mi stad".

    Wiem wiem, z tym tlumikiem to tak jest, jedni go lubia inni nie :). Mi
    sie on podoba :). A brzmi rzeczywiscie nie najlepiej :(

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 10. Data: 2009-03-06 15:46:30
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Kuczu wrote:

    > Warrior do turystyki ?? Swiat staje na glowie...

    Taka turystyka jaka ja uprawiam :), max 300km na dzien, eewentualnie raz
    w roku nad morze (600km). Wiec powinien dac rade. Ale na 1/4 mili to
    scigac sie nie bede :)

    --
    pozdr
    Laphroaig