  • Data: 2016-02-10 14:36:54
    Temat: Re: Ktos szukal taniego i dobrego miernika
    Od: Mario <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-02-10 o 10:19, ww pisze:

    > Sądziłem, że ten wątek jest jednak o trochę lepszych urządzeniach.
    > Pisząc najtańszy chińczyk miałem na myśli np vichy vc97 albo 99.

    Ten wątek jest o miernikach, które podczas pomiaru rezystora 10 k
    pokazują 12 k.

> [...]
    > zatarty a w podłodze dziury. Zajebiście. Tylko te mierniki nie noszą
    > żadnego śladu jakiegokolwiek uderzenia. Na nich nie ma rys, otarć,
    > obić na rogach. Najwyraźniej obudowa została ściśnięta czymś na
    > dole i od tego powstało pęknięcie. A to, że mierniki były lepkie i nie
    > działają to już ja napisałem. Inaczej mogliście najwyżej zgadywać.
    >
    > I nie uważam, ze moje mierniki są świetne. To jakaś debilna
    > nadinterpretacja.
    >
    > Ja te mierniki oddam i kupie sobie nowy z gwarancją (może nawet Fluke,
    > co mi tam), a wy zostaniecie ze swoim przekonaniem o niesamowitych

    Takich zdolności wróżbiarskich nabywa się z wiekiem. Moja szklana kula
    podpowiada, mi że jak kupuję u handlarza starzyzną, to nie powinienem
    liczyć na to, że kupiony towar będzie w doskonałym stanie i będzie mi
    służył do wzorcowania innych przyrządów. No chyba że widzę po wyglądzie
    obudowy, że poprzedni właściciel bardzo dobrze traktował przyrząd.
    Nadal nie wiem czemu Fluke. Mam Brymen 869 za jakieś 850 zł netto.
    Podobnej klasy nowy Fluke kosztuje około 2500 netto. Jak się uprzesz to
    możesz miernik z klasą 0,04 kupić za 400 zł netto - Sanwa PC700 (4
    cyfry), lub za 500 zł netto PC5000A (5+3/4 cyfry).

    --
    pozdrawiam
    MD