  • Data: 2016-02-10 20:02:39
    Temat: Re: Ktos szukal taniego i dobrego miernika
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 10 lutego 2016 17:59:27 UTC+1 użytkownik Piotr Wyderski napisał:
    > PS. Wszystkie moje chińczyki pokazują 998..1003
    > przy testach opornika 1k/0,01%. :-)

    Moj chinczyk z baterii ktora ma 9.18 V (zmierzone na kalibrowanym 30 ppm mierniku)
    robi 9.03, nawet
    moj Meratronik na lampach Nixie do ktorego prawdopodobnie od lat 80 nikt nie wkladal
    srubokreta
    sobie lepiej radzi. Reszta zakresow jest wzglednie OK ;)
    Chcialem machnac srubokretem w chinczyku i troche to wyrownac, ale w ramach
    oszczednosci
    w srodku nie ma zadnego trymera.

    Pozdrawiam,
    --