  • Data: 2016-02-09 18:20:28
    Temat: Re: Ktos szukal taniego i dobrego miernika
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-02-09 17:21, Mario wrote:
> [...]

    Przepraszam, nie widze teraz dla odmiany posta ww więc odpisze tutaj.

    Widać *dziury*. To oznacza syf w środku nawet jeśli niemiec włączał
    tylko w niedzielę po kościele i mierzył tylko bateryjki do aparatu
    słuchowego. Przy 0.5 promila istotne jest czy elektronika była
    wystawiona bezpośrednio na warunki zewnętrzne.

    Dziury były powodem dla którego nie skusiłem się na ten miernik. Gdyby
    dziur nie było - kupiłbym bo szanse że elektronika jest w sensownym
    stanie były by nieco wieksze.