  • Data: 2016-02-09 19:27:25
    Temat: Re: Ktos szukal taniego i dobrego miernika
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 9 lutego 2016 19:03:19 UTC+1 użytkownik ww napisał:
    > Aż poszedłem je jeszcze obejrzeć i
    > mogę powiedzieć, że mocno przesadzacie.
    Gdyby jeszcze działały to pełnia szczęścia;)
    > Koniec tematu bo to do niczego nie prowadzi.
    Zawsze fascynowali mnie pasjonaci kupujący na Allegro różnej maści odpady.
    Na aukcji tego czegoś co kiedyś miernikiem Fluke było brakuje mi jeszcze opisu w
    stylu:
    "Stan techniczny nieznany"
    "Nietestowane bo nie mam baterii, negatywów nie przyjmuję"
    Ale sprzedawca widać ok bo chociaż dokładne zdjęcia zamieścił.
    I kilku kupujących znalazł;)