  • 31. Data: 2011-10-23 10:39:51
    Temat: Re: Ktos rozpoznaje tableta/laptopa na zdjeciu?
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-10-23 09:50, Piotr M pisze:

    > Wiadomym, że każdy wybrałby wypas tablet lub wypas smartfona, od
    > kobiety.. ;)
    Tia, zwłaszcza gdy miałby być z nim/nią na bezludnej wyspie.

    MD

  • 32. Data: 2011-10-23 11:16:14
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Liwiusz napisał:

    > Bo łatwiej zdobyć kobietę niż dobrego smartfona? ;)

    Mniejsze ryzyko brac tablet, ktorego specyfikacje sprawdzisz na necie,
    niz kobiete ze zdjecia bez glowy ;)

  • 33. Data: 2011-10-23 11:59:12
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 23-10-2011 o 13:16:14 Mateusz <m...@v...pl> napisał(a):

    > Mniejsze ryzyko brac tablet, ktorego specyfikacje sprawdzisz na necie,
    > niz kobiete ze zdjecia bez glowy ;)

    W tablecie przynajmniej specyfikacja jest stała, a kobieta zmienną jest ;P

    --
    pozdrawiam, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

  • 34. Data: 2011-10-23 22:36:05
    Od: "LP" <u...@o...pl>

    Użytkownik "Pszemol"
    > "LP"

    > Nie nazwałbym tego samoograniczeniem, raczej wyostrzeniem smaku :-)

    A ja w tym rozpoznaję wstecznictwo;)

    --
    LP

  • 35. Data: 2011-10-23 23:41:11
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-10-23 13:16, Mateusz pisze:

    > Mniejsze ryzyko brac tablet, ktorego specyfikacje sprawdzisz na necie,
    > niz kobiete ze zdjecia bez glowy ;)

    A może ta kobieta pracuje/zarabia w restauracjach i ten tablet jest jej
    potrzebny do umawiania się, podrywu? Tak sobie tylko gdybam.

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w

  • 36. Data: 2011-10-23 23:43:30
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-10-23 13:59, Piotr M pisze:

    > W tablecie przynajmniej specyfikacja jest stała, a kobieta zmienną jest ;P

    A może to Pszemol siedzi przy tym stoliku tylko sobie głowę obciął na
    zdjęciu? Moim zdaniem to on.

    animka

  • 37. Data: 2011-10-24 02:25:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "identifikator: 20110701" <N...@g...pl> wrote in message
    > dawaj!

    Dałem... w tym samym albumie znajdziesz pełne zdjęcie.

  • 38. Data: 2011-10-24 08:16:34
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > "identifikator: 20110701" <N...@g...pl> wrote in message
    >
    > Dałem... w tym samym albumie znajdziesz pełne zdjęcie.
    Ciekawe, ilu oparło się ciekawości.
    Ja niestety nie:).

    Artur(m)

  • 39. Data: 2011-10-24 08:16:53
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Rafał Łukawski" <r...@l...pl> napisał w wiadomości

    > Jak na mój gust to jakaś starsza kobieta ;)

    Jak masz 25, to stanowczo - tak
    Jeżeli 45, to absolutnie, nie.

    Pojęcie wieku ściśle związane z czasem a czas...
    (...jak woda, jak woda płynie...)
    jest pojęciem umownym.
    :)

    Artur(m)

  • 40. Data: 2011-10-24 09:03:25
    Od: shg <s...@g...com>

    On Oct 24, 4:25 am, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
    > Dałem... w tym samym albumie znajdziesz pełne zdjęcie.

    Etap drugi.
    Czy ktoś rozpoznaje kobietę na zdjęciu?