  • 11. Data: 2011-04-19 22:04:08
    Temat: Re: Ktoś mówił, że mbank jest tani w zakresie OC ?
    Od: "085" <z...@g...pl>

    Użytkownik "Grejon" <g...@g...com> napisał w wiadomości news:iokng3
    >> ŻUK : OC=3 600 PLN :)

    Przeciez to 2.4 benzyna, a na takie cos kazdemu niunkowi z korporacji wlacza
    sie skojarzenie z pojazdem wyscigowym :]

    p, zul

  • 12. Data: 2011-04-19 22:08:45
    Od: "085" <z...@g...pl>

    Użytkownik "Agent" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Żuk ma słabe hamulce nawet jeśli są sprawne do tego bywa przeciążony i
    > kierowany przez kierowników często wczorajszych. Jak wjedzie w inne auto
    > taka kupa złomu to jaki będzie efekt?

    Pierdolisz jak potluczony, dane w rodzaju "kierowcy zukow sa czesto pijani"
    sa tak samo fajne jak "posiadacze aut niemieckich czesto siegaja po
    narkotyki".

    zul

  • 13. Data: 2011-04-19 22:10:13
    Od: "085" <z...@g...pl>

    Użytkownik "085" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Przeciez to 2.4 benzyna, a na takie cos kazdemu niunkowi z korporacji
    > wlacza sie skojarzenie z pojazdem wyscigowym :]

    Doczytalem, ze jednak diesel, nici z mojej zelaznej logiki ;) Moj jest
    benzynowy - wysokosc OC podobna. I przygniatajaca wiekszosc zukow taka byla.

    p, zul

  • 14. Data: 2011-04-19 22:10:55
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    > Hmm... A sprawdzali FSC Żuk? :)
    >
    > --

    Dlatego jak mialem T3 to przez 10 lat w jednej ubezpieczalni go mialem,
    bo w kazdej innej bylo gorzej, drozej, albo w systemie nie mieli. Porazka.

    Kurde zapytaj kogos na miescie kto ma zuka :P gdzie ma ubezpieczonego.

    PZU powinno miec w systemie ale moze byc drogo.

    PZDr
    Adam

  • 15. Data: 2011-04-19 22:11:25
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-04-19 22:08, 085 pisze:

    > Pierdolisz jak potluczony, dane w rodzaju "kierowcy zukow sa czesto
    > pijani" sa tak samo fajne jak "posiadacze aut niemieckich czesto siegaja
    > po narkotyki".

    Przecież to najprawdziwsza prawda. Toyotami też jeżdżą tylko idioci...

  • 16. Data: 2011-04-19 22:13:15
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *"Rafał \"SP\" Gil"* napisał(-a):

    > No wychodzi, że nie ma go nigdzie w kalkulatorach ... trza
    > będzie się cholibcia karnąć po pośrednikach chyba, bo na
    > infoliniach też nie wiedzą do czego to przykleić :)

    Jest TU, które za samą markę ŻUK daje 10% zniżki, ale traktuje go jako
    ciężarówkę o DMC do 3,5t

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 17. Data: 2011-04-19 22:14:14
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 19 Apr 2011 21:20:49 +0200, Rafał "SP" Gil wrote:
    >BMW : OC=430 PLN
    >ŻUK : OC=3 600 PLN :)

    Nie mowilismy ze jest tani, tylko ze ma przeglad kilku firm, wiec
    znajdzie cos taniego. Widac nie dla zuka.

    >P.S. Ktoś ma doświadczenia gdzie najlepiej ubezpieczyć żuka ?

    PZU, Warta ?

    I sprawdzilbym Hestie, Allianz i Liberty, ale paszczowo.

    J.

  • 18. Data: 2011-04-20 00:14:29
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-04-19 22:10, Adam Szewczak pisze:

    > Kurde zapytaj kogos na miescie kto ma zuka :P

    Taaa... na mieście... :)

  • 19. Data: 2011-04-20 01:14:39
    Temat: Re: Kto? mówił, że mbank jest tani w zakresie OC ?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-04-19 22:14, J.F. pisze:

    > PZU, Warta ?
    > I sprawdzilbym Hestie, Allianz i Liberty, ale paszczowo.

    Paszczowo, znaczy przez sieć, czyt MORDOWO ? (FACE TO FACE).

    Pytam, bo ubezpieczenie do zapłaty w ciągu 2 dni ;)

    I już wiem jaki blog winien mieć tytuł: "KURWA ! RZÓK Znów się
    spierdolił !"

    RZÓK na miarę naszych możliwości: http://rzok.wroclaw.pl/
    Wspomóż RZÓKA ! Podaruj futerko, narożnik, wersalkę lub paliwo !

  • 20. Data: 2011-04-20 01:25:59
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Rafał \"SP\" Gil

    > I już wiem jaki blog winien mieć tytuł: "KURWA ! RZÓK Znów się
    > spierdolił !"

    A po co Ci w ogóle ten żuk? ;)