    From: Janko Muzykant <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Ktos ma jeszcze watpliwosci - analog czy trzy dyski?
    Date: Thu, 17 Jun 2010 20:07:14 +0200

    Marx pisze:
    > nie zgadzam sie, maja ta zalete co pendrive czyli sa odporne na upadek.
    > I sa chyba odporne na zalanie, czego pendrive ani dysk nie oferuja.

    Pendrive są odporne na zalanie, w różnym stopniu, niektóre są
    praktycznie niezniszczalne (zresztą bardzo łatwo tak przerobić każdy).
    CD nie za bardzo, zależy które, dvd są, ale znowu często się
    rozwarstwiają przy spadku na coś twardego (to dwie płytki sklejone po
    obrzeżu).

    > A z tymi trzema dyskami to widze pewien problem logistyczny - robiac
    > backup musisz do tej piwnicy i tesciowej sie przejsc aby dyski
    > przymiesc, a potem znowuz je odniesc. A czlowiek leniwy jest...

    Ta teściowa to tylko przykład... Liczyłem na wyobraźnię, ale się
    przeliczyłem - wystarczy pozamieniać to przy najbliższej okazji,
    przecież nikt nie wymaga kopiowania co miesiąc. Krótsze kopie,
    praktycznie po każdej dłuższej pracy robi się na pendrive.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl