  • Data: 2010-06-16 17:12:07
    Temat: Re: Ktos ma jeszcze watpliwosci - analog czy trzy dyski?
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net> szukaj wiadomości tego autora

    W środa, 16 czerwca 2010 18:46, adam wyraził następujacą opinię:
> [...]

    > źle przechowywane (rysy, syfy od strony emulsji), inne, przechowywane
    > dobrze też nie grzeszą ani czystością, ani brakiem rys.
    > Najbardziej załamały mnie jednak kolorowe. Jakość obróbki labu to jakiś
    > koszmar. Przechowywane dobrze, a zasyfione, no i oczywiście obowiązkowo na
    > niektórych rysy z maszyny.
    > To niestety dotyczy całkiem niedawnych rolek, sprzed roku np.
    > Najgorsze jest to, że te zdjęcia, na których mi najbardziej zależało
    > (T-Max sprzed 18 - 20 lat i inne B&W) są w okropnym stanie. Z częścią z

    No cóż, nie potwierdzam Twojej opinii o samorysujących się filmach.
    Mam filmy sprzed 20-tu lat, mam sprzed lat kilkunastu i nowe, nie powiem że
    rysy albo paprochy się nie zdarzają ale bez przesady! Olbrzymia większość
    jest w dobrym stanie i skanuje się bez żadnych problemów a filmów nie
    przechowuję jakoś pieczołowicie. Zwykle są w oryginalnych koszulkach, luźno
    zwinięte i wrzucone do jakiegoś pudełka.

    > Jak średni format, nie wiem - moze i warto, pewnie się opłaca. Mały
    > obrazek w analogu to czysta głupota.

    Ale do kogo masz pretensje? Zniszczyłeś filmy małoobrazkowe, równie dobrze
    mógłbyś zniszczyć średnioformatowe albo płyty CD czy DVD.
    Czyli co? W ogóle przechowywanie czegokolwiek jest głupotą? Tak należy
    rozumieć Twoje żale?

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --