  • Data: 2010-06-15 16:52:55
    Temat: Re: Ktos ma jeszcze watpliwosci - analog czy trzy dyski?
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał

    > Wszystkie trzy?

    Wiesz, dlaczego nie ?
    Jeśli nie podzielił archiwum na rzeczy ważne, mniej ważne i zwykłe, choćby
    po to żeby nikt mu tego nie ukradł lub nie zniszczył podczas poszukiwania
    np. wiśniówek albo winka domowej roboty to nie zdziwiłbym się gdyby i pięć
    dysków potraktował równie niefrasobliwie.

    > Na jeden dysk w starej puszce po farbie - bardzo dobry. Drugi trzymamy u
    > teściowej, trzeci na półeczce. Szansa, że wszystkie trzy padną mniejsza,
    > niż że padnę ja.

    Zgadza się. Tylko jeśli wszystkie trzy byś trzymał w jednym miejscu jak ów
    nierozsądny pan swoje archiwa to...

    Przekonywać mnie do sensu tytułu wątku nie musisz bo właśnie jestem podczas
    odkurzania moich archiwów analogowych i takie przekleństwa jakie ciskam to
    na melinie można by szukać.
    Przynajmniej jedno sobie już obiecałem - nigdy w życiu nie kupię juz
    analoga. A ja co jakiś czas to robiłem dla sportu i dla sprawdzenia czy mnie
    cyfra nie ogłupiła.
    Teraz już dość.