  • Data: 2010-06-15 16:51:40
    Temat: Re: Ktos ma jeszcze watpliwosci - analog czy trzy dyski?
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 6/15/2010 5:57 PM, d...@v...pl pisze:
> [...]
    rafik_stracil_w_p...

    > Coś mi tu dziwnie pachnie. Miałem w rękach od groma zamoczonych
    > negatywów, i w większości przypadków dało się je uratować.
    > Kurde , każdy wywołany film płuczę około godziny w bieżącej wodzie i
    > emulsja nie spływa.

    Pewnie wszystko się pokleiło, nie wiadomo w czym trzymał negatywy, jak w
    papierowych kopertach to może dałoby się je jeszcze jakoś umyć, ale
    jeśli w folii to pewnie wszystko się posklejało i na odzyskanie tego
    życia by mu nie starczyło.
    Trochę mnie dziwi kwestia zniszczenia filmów, puszki raczej powinny być
    szczelne.

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt