  • 81. Data: 2011-11-01 12:56:14
    Temat: Re: Ktoś chce poskakać?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 01-11-2011 02:21, kakmar pisze:

    > Dobre, bardzo dobre. Tylko co ma prędkość do psychola za kółkiem, który
    > zjeżdża za szybko z pustego pasa hgw gdzie i po co. Czy Ty naprawdę
    > uważasz że skoro zdarzają się takie jełopy to wszyscy muszą być jebani
    (...)

    ... a najzabawniejsze w tym wszystkim jest to, że przed wypadkiem na
    bank myślą dokładnie to samo co ty czyli "jestem lepszy, a reszta to
    pojeby z mocno uciskającymi kapeluszami".

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 82. Data: 2011-11-01 13:22:15
    Od: Deflegmator <w...@...wp.pl>

    On Tue, 01 Nov 2011 12:45:12 +0100, DoQ wrote:

    > Jasne LOL "dostosowali" by się.
    > Trzykrotnie wspominałem w tym wątku o znakach które zawsze są ustawiane
    > tam gdzie powinny być, a wielu nie ma najmniejszej chęci żeby się
    > dostosować czym robią sobie kuku.

    No ale to właśnie z tego powodu, że tak z 70% ograniczeń wydaje się mieć
    nieszczególny sens. To uczy braku szacunku do przepisów. Moim ulubionym
    przypadkiem jest ograniczenie do 30 km/h na drodze z Bydgoszczy do DK10
    przez Otorowo. Nawet zagorzałe kapelusze jadą tam szybciej - naprawdę nigdy
    nie spotkałem kogoś, kto przestrzega tego ograniczenia. Wielu kierowców
    zasuwa tam bez mrugnięcia okiem 90 km/h, przekraczając dozowoloną prędkość
    trzykrotnie. :) Bo to ograniczenie po prostu sensu nie ma, a jest tylko
    dupochronem dla właściciela drogi, który woli postawić znak, niż naprawić
    nawierzchnię. Dopiero ostatnio wzięli się za remont.

  • 83. Data: 2011-11-01 14:57:50
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > Chyba Pabla Nerudy, Warszawa. Zdecydowanie nie SUV.

    Niektóre z tych większych policjantów (nakładek), są jakoś dziwnie
    zbudowane / położone, tak że przejeżdżając i 10km/h koło się po prostu
    ześlizguje i jest łupnięcie.

    Chociażby tutaj w Łodzi, przy Traktorowej - http://g.co/maps/kjnm7

    --
    Mateusz Bogusz

  • 84. Data: 2011-11-01 14:58:28
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-01 12:06, jerzu pisze:

    > Konkrety, bo tak to możemy sobie pieprzyć bez końca, zaginając
    > rzeczywistość dla swoich celów.

    Jakie konkrety? Kryterium kwalifikacji danego odcinka na czarny
    punkt to:
    1. od 12 wypadków w górę na konkretnym kilometrze drogi w ciągu trzech
    kolejnych lat.
    2. od 5 wypadków w górę na konkretnym kilometrze drogi w jednym z
    kolejnych trzech lat.
    Powyższe to tzw. odcinki szczególnie niebezpieczne.

    Z dobrze mi znanych to np. DK1(91) Kończewice (na wysokości Chełmży,
    skrzyżowanie chyba z DW 551), DK10 Czernikowo, DK2 Błonie, DW 723
    Piaseczno. To tylko parę Parę przykładów. Pewnie jakbym się
    zastanowił to bym jeszcze parę dodał, ale póki co to piłeczka
    po Twojej i kakmara stronie - wskażcie takie, które są oznakowane
    błędnie, ponieważ ktoś tam raz wyleciał z zakrętu, utłukł
    batmana, czy po pijaku zimą drzewa zwiedzał.

  • 85. Data: 2011-11-01 15:49:35
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 01 Nov 2011 12:50:54 +0100, DoQ <p...@g...com> wrote:

    >Oszczędności panie jerzu, oszczędności! ;)

    Taa, oszczędności.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 86. Data: 2011-11-01 17:02:03
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Przemyslaw Czaja" <p...@p...fm> wrote in message

    > Użytkownik "Bydlę"

    > Jakiś czas temu wracałem z Niemiec A4, co kilka kilometrów ustawili znaki
    > "100" "80" "60" na odcinku ok 100 metrów. Na pierwszym "zestawie"
    > zwolniłem, na kolejne nawet nie zwracałem uwagi - tam NIC się nie działo -
    > droga idealnie prosta i równa, żadnych prac remontowych. Na filmiku
    > spierdzielili remont i zamiast ukarac wykonawcę i natychmiast poprawić
    > fuszerkę ustawili sobie 40 w majestacie prawa, co jak widać podoba się
    > wykształconym...inaczej.

    Podejrzewam, ze to taki sam przypadek, jak w tym roku na S8 miedzy
    Radzyminem a Wyszkowem. Poniewaz nocami stawiali bramownice Viatoll, to
    postawili ograniczenia predkosci, a w dzien je "przekreslali", tyle ze
    nalepiajac czarne krzyze z folii szerokosci... 1-2cm, wiec przekreslenie
    bylo widoczne z kilku metrow od znaku, o ile ktos sie dobrze przyjrzal.

    --
    Axel

  • 87. Data: 2011-11-01 17:19:48
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 31 Paź, 22:44, neoniusz <n...@j...org> wrote:

    > W audi (3:30) otworzyl sie bagaznik :D

    Za którymś niezgorzej się zakurzyło ;)

    Pozdrawiam !

    PS:
    Od razu widać które pojazdy mają tylne amory do d... ;)

  • 88. Data: 2011-11-01 17:28:54
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-01 17:19, Czarek Daniluk pisze:

    > Za którymś niezgorzej się zakurzyło ;)
    >
    > Pozdrawiam !
    >
    > PS:
    > Od razu widać które pojazdy mają tylne amory do d... ;)

    Tego nie ma na filmie, ale kilometr dalej stoi patrol
    i zabiera dowody rejestracyjne za stan pojazdu :)
    Ani chybi zmowa...

  • 89. Data: 2011-11-01 17:46:31
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-11-01 11:14:49 +0000, "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> said:

> [...]
    > znaki "100" "80" "60" na odcinku ok 100 metrów. Na pierwszym "zestawie"
    > zwolniłem, na kolejne nawet nie zwracałem uwagi - tam NIC się nie

    To się przejedź w Katowicach - masz 50, 40, 120, 100, 140 - a wszystko
    na jakichś kilkuset metrach.
    Zwłaszcza 40-120-100 jest fajne, bo nawet 50 metrów nie ma.
    To tylko kolejny dowod na to, że znaki stawiają idioci, a podane na
    nich ograniczenia należy ignorować, bo są z dupy wyjęte. I ludzie
    się błyskawicznie uczą tego - znak kłamie.
    Skutkiem są zbędne trupy, które nie zaprzątają katolickich głów ludzi u
    koryta (ci z Vaticanu yteż ają to w dupie, bo są zajęci walką o kasę,
    tfu! o życie nienarodzone).

    > - droga idealnie prosta i równa, żadnych prac remontowych. Na filmiku
    > spierdzielili remont i zamiast ukarac wykonawcę i natychmiast poprawić
    > fuszerkę ustawili sobie 40 w majestacie prawa

    No, czyli zrozumiałeś ironię! Brawo!

    > , co jak widać podoba się wykształconym...inaczej.

    A, jednak nie rozumiesz i wolisz grać rolę idioty.
    Cóż - powodzenia!

    --
    Bydlę

  • 90. Data: 2011-11-01 17:51:20
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-11-01 08:49:55 +0000, Myjk <m...@n...op.pl> said:

    > Tue, 01 Nov 2011 01:18:45 +0100, DoQ

    > Po co strzelasz sobie w stopę? Ten wypadek to właśnie głupota kierującego,
    > a nie wynik prędkości. Gość jedzie szybko, ale po cholerę zjeżdża z
    > całkowicie pustego pasa?

    Jak to, dlaczego? To jeden z tych kretynów, którzy uważają, że trzeba
    stać w jednej kolejce i BROŃ BOŻE nie jechać wolnym kończącym się pasem
    aż do zwężki...

    --
    Bydlę