    From: Bydlę <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ktoś chce poskakać?
    Date: Tue, 1 Nov 2011 17:46:31 +0100

    On 2011-11-01 11:14:49 +0000, "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> said:

    > Użytkownik "Bydlę"

    > Jakiś czas temu wracałem z Niemiec A4, co kilka kilometrów ustawili
    > znaki "100" "80" "60" na odcinku ok 100 metrów. Na pierwszym "zestawie"
    > zwolniłem, na kolejne nawet nie zwracałem uwagi - tam NIC się nie
    > działo...

    To się przejedź w Katowicach - masz 50, 40, 120, 100, 140 - a wszystko
    na jakichś kilkuset metrach.
    Zwłaszcza 40-120-100 jest fajne, bo nawet 50 metrów nie ma.
    To tylko kolejny dowod na to, że znaki stawiają idioci, a podane na
    nich ograniczenia należy ignorować, bo są z dupy wyjęte. I ludzie
    się błyskawicznie uczą tego - znak kłamie.
    Skutkiem są zbędne trupy, które nie zaprzątają katolickich głów ludzi u
    koryta (ci z Vaticanu yteż ają to w dupie, bo są zajęci walką o kasę,
    tfu! o życie nienarodzone).

    > - droga idealnie prosta i równa, żadnych prac remontowych. Na filmiku
    > spierdzielili remont i zamiast ukarac wykonawcę i natychmiast poprawić
    > fuszerkę ustawili sobie 40 w majestacie prawa

    No, czyli zrozumiałeś ironię! Brawo!

    > , co jak widać podoba się wykształconym...inaczej.

    A, jednak nie rozumiesz i wolisz grać rolę idioty.
    Cóż - powodzenia!

    --
    Bydlę