    From: Deflegmator <w...@...wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ktoś chce poskakać?
    Date: Tue, 1 Nov 2011 13:22:15 +0100

    On Tue, 01 Nov 2011 12:45:12 +0100, DoQ wrote:

    > Jasne LOL "dostosowali" by się.
    > Trzykrotnie wspominałem w tym wątku o znakach które zawsze są ustawiane
    > tam gdzie powinny być, a wielu nie ma najmniejszej chęci żeby się
    > dostosować czym robią sobie kuku.

    No ale to właśnie z tego powodu, że tak z 70% ograniczeń wydaje się mieć
    nieszczególny sens. To uczy braku szacunku do przepisów. Moim ulubionym
    przypadkiem jest ograniczenie do 30 km/h na drodze z Bydgoszczy do DK10
    przez Otorowo. Nawet zagorzałe kapelusze jadą tam szybciej - naprawdę nigdy
    nie spotkałem kogoś, kto przestrzega tego ograniczenia. Wielu kierowców
    zasuwa tam bez mrugnięcia okiem 90 km/h, przekraczając dozowoloną prędkość
    trzykrotnie. :) Bo to ograniczenie po prostu sensu nie ma, a jest tylko
    dupochronem dla właściciela drogi, który woli postawić znak, niż naprawić
    nawierzchnię. Dopiero ostatnio wzięli się za remont.