  • Data: 2009-02-22 17:24:12
    Temat: Re: Którym wizjerem ostrzy się łatwiej
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mateusz Ludwin pisze:
    > Wielkość matrycy ma znaczenie _zerowe_.

    Zerowe to jest Twoje pojęcie w temacie, w którym się właśnie wypowiadasz
    jak to coś niby to jest jakieś.

    > Przy tym samym współczynniku powiększenia będzie się ostrzyć tak samo
    > niezależnie czy jest to tunelik z 4/3 czy duży wizjer FF.

    I co? i się pomylisz na tuneliku delikatnie i na odbitce błąd będzie
    zapewne ją dyskwalifikował, na FF zapewne będzie jeszcze całkiem
    przydatne zdjęcie.

    > Bo zastosowanie
    > większego wizjera NIE POWIĘKSZA obrazu, tylko dodaje dodatkowe pole widzenia
    > naokoło.

    Nie powiększa, tylko jest go więcej.

    > Więc miejsce na które chcemy ostrzyć będzie mieć tę samą wielkość i
    > taką samą jasność.

    Oh tak :) Jak robię portret i chcę mieć ostre oko i tylko oko to
    niezależnie od formatu mam go tak samo duże? :)
    Ale głupoty piszesz panie :)

    > Łatwość ostrzenai wynika tylko i wyłącznie ze
    > współczynnika powiększenia w wizjerze

    To czemu wszyscy jeszcze nie kupili olka E-3? Czemu nie kupili tych
    tysięcy lupek i podobnych? :)
    Miałeś kiedyś może porządny aparat pełnoklatkowy z porządną matówką i
    jasnym obiektywem?

    > i tego ile światła stracono w torze
    > optycznym. No i od rodzaju matówki, ale to inna para kaloszy niezależna od
    > wielkości wizjera.

    Może jednak rozwiń bo strasznie mnie to ciekawi jaką to matówkę
    przyjąłeś co to jest niezależna od wszystkiego :)

    > Dziękuję za uwagę :>

    Prowadzisz kabaret na grupie? Bo bynajmniej robisz z siebie błazna
    takimi poglądami.

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \