  • 31. Data: 2012-06-14 11:28:33
    Temat: Re: Który ultrabook polecacie?
    Od: Dyletant <d...@y...pl>

    On 14 Cze, 10:42, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:
    > Chris napisa?(a):

    > HP ma wieksza rozpietosc modeli, od sprzetu marketowego po korporacyjny.
    > Przypuszczam, ze na tym samym poziomie cenowym sprzed od HP nie bedzie
    > sie roznil jakoscia materiałów i podzespołów od sprzętu SONY. W kazdym
    > razie to nadal sa ogolniki a nie jakies konkrety :)

    > Ok bo o gustach sie nie dyskutuje, niech zwyciezy ladniejszy ;)
    >
    > j.
    >
    > --
    > Uprzejmie Państwu deklaruję, że w czasie Euro2012
    > będę bojkotował polityków i politykę!

    No właśnie ja nie chcę ładnego. Chcę coś w tej klasie, ale mnie
    rzucającego się w oczy.

  • 32. Data: 2012-06-14 11:29:00
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Chris napisa?(a):

    [...]

    ok, podaj walsne dane - wolumen sprzedazy z rozbiciem na polke cenowa i
    procent zwrotow ;)

    j.

  • 33. Data: 2012-06-14 11:30:44
    Od: Dyletant <d...@y...pl>

    On 14 Cze, 10:43, "Chris" <s...@s...net> wrote:
    > januszek nabazgrał(a):

    > Na szybko z tego roku:
    > HP - sprzedane 42.000 sztuk, reklamacje 200 sztuk
    > Sony - sprzedane 3800 sztuk, reklamacje 1 sztuka

    Czyli ludzie kupują HP bo ich komputery w tej klasie są tańsze?

  • 34. Data: 2012-06-14 11:33:32
    Od: Dyletant <d...@y...pl>

    On 14 Cze, 09:25, radar <_sara_@_post_._pl_> wrote:
    > W dniu 2012-06-13 23:31, Dyletant pisze:
    > [ciach]
    >
    > http://www.komputronik.pl/product/132344/Samsung_NP3
    50U2A_%28NP350U2A...

    > W realu robi piorunujące wrażenie. Nie ultrabook ale parametry niezłe, a
    > z ceną można zejść do 2k.

    Dziękuję, fajny. Ale jestem zdecydowany na ultra.

  • 35. Data: 2012-06-14 11:36:54
    Od: Dyletant <d...@y...pl>

    Panowie, ale generalnie to i3 i5 czy i7?

    Interesuje mnie czy w tej chwili i3 to już staroć.

    Kompletnie nie mam rozeznania, ze sprzętem jestem na etapie Pentium 4
    zegarek 3G, jeden rdzeń :D (technologia sprzed 10 lat)

    To jak?

  • 36. Data: 2012-06-14 11:45:42
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    januszek nabazgrał(a):

    > Chris napisa?(a):
    > Wartości mniejsze niż błąd statystyczny - nic z tego w sumie nie wynika
    > :)

    Coś tam zawsze wynika :) to są reklamacje w pierwszym miesiącu od zakupu ..
    co jest dalej już wolę nie wiedzieć :)

    > Swoją drogą czy nie jest tak, że kiedy Klientowi psuje się laptop to
    > kontaktuje się On z supportem (np Sony http://www.sony.pl/support/pl/;
    > HP http://www.hp.pl/bsc etc) a nie z Dystrybutorem? Co za tym idzie
    > ewentualne reklamacje u Dystrybutora nijak się mają do rzeczywistej
    > awaryjności sprzętu (i tu bardziej przemawia do mnie ranking napraw,
    > który linkowałem).

    Do miesiąca czasu jest DOA i można coś na tej podstawie wywnioskować.

  • 37. Data: 2012-06-14 11:49:23
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Dyletant nabazgrał(a):

    > SSD, więcej ramu i siódemka. Fajny pomysł. Kto wie, kto wie?
    > Czy takie upgrade'y opłaca się robić na dłuższą metę. To jest komp od
    > mojego starego, jak go kupowali, to moja mama sprzeczała się, żeby
    > zrobić upgrade poprzedniego, ale ojciec stwierdził, że chce kupić
    > dobry sprzęt na 10-15 lat. I dobrze wycelował.
    > Gdybym zrobił taki upgrade, na ile on wystarczy i jaki byłby koszt.
    > Wszystko pi razy oko please? Jeżeli można :D

    Weż dysk SSD 60GB + system W7 bo na XP dyski SSD nie mają sensu. O ile nie
    grasz w najnowsze gry to spokojnie pociągnie jeszcze parę lat.

    > A jeżeli chodzi o tego ultrabooka, to i tak chyba go dostanę. Czy
    > można prosić o jakieś sugestie? i3 i5 i7, jaki ramik, jaka marka, jaki
    > koszt jest sensowny? Czy soniak jest sensowny?

    Soniak jest sensowny bo chyba jako jedyny ma dysk hybrydowy. na systaem +
    programy SSD (szybkość) i na dane normalny dysk (320GB chyba)

  • 38. Data: 2012-06-14 11:54:02
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Chris napisa?(a):

  • 39. Data: 2012-06-14 11:54:24
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Dyletant nabazgrał(a):

    > Tak, ale problem z Sony jest taki, że zwraca uwagę i jest bajerancki.
    > Jak usiądę w bibliotece i wyjmę soniaka to wszyscy się od razu gapię.
    > Na chwilę nie można odejść.

    U nas co byś nie zostawił to i tak trzeba uważać :) znajomym ze sklepu
    starego złoma zabrali w biały dzień na którym tylko fajkturowanie ledwo
    śmigało, wartość lapka to max 2 x 4-pack.

    > HP to dużo gorsza klasa sprzętu?

    W wyższej cenie nie jest żle naprawdę fajne laptopy (zwłaszcza seria ELITE)
    choć parę spraw mnie irytowało ale to już zależy od tego czego się wymaga.
    Do tego zauważyłem ostatnio że troszkę tego jednak pada, nie wiem czy HP
    zaniżyło jakość czy po prostu tyle się tego sprzedaje.
    Nie wiem jak z ultrabookami bo nie miałem ale miałem za to HP z serii PRO i
    ELITE, tak samo mam doświawdczenie z SONY serią F jak i coś taniego dla ludu
    (modelu nie pamiętam).

  • 40. Data: 2012-06-14 12:13:32
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    januszek nabazgrał(a):

    > Chris napisa?(a):
    > [...]
    > Z DOA można wywnioskować jak pracują firmy kurierskie ;P
    > ps. swoją drogą ostatnio zamawiałem Dell-a i przyjechał taksówką ;P

    Dobrze że nie robią zrzutów z samolotu :)