    From: "Chris" <s...@s...net>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Który ultrabook polecacie?
    Date: Thu, 14 Jun 2012 11:54:24 +0200

    Dyletant nabazgrał(a):

    > Tak, ale problem z Sony jest taki, że zwraca uwagę i jest bajerancki.
    > Jak usiądę w bibliotece i wyjmę soniaka to wszyscy się od razu gapię.
    > Na chwilę nie można odejść.

    U nas co byś nie zostawił to i tak trzeba uważać :) znajomym ze sklepu
    starego złoma zabrali w biały dzień na którym tylko fajkturowanie ledwo
    śmigało, wartość lapka to max 2 x 4-pack.

    > HP to dużo gorsza klasa sprzętu?

    W wyższej cenie nie jest żle naprawdę fajne laptopy (zwłaszcza seria ELITE)
    choć parę spraw mnie irytowało ale to już zależy od tego czego się wymaga.
    Do tego zauważyłem ostatnio że troszkę tego jednak pada, nie wiem czy HP
    zaniżyło jakość czy po prostu tyle się tego sprzedaje.
    Nie wiem jak z ultrabookami bo nie miałem ale miałem za to HP z serii PRO i
    ELITE, tak samo mam doświawdczenie z SONY serią F jak i coś taniego dla ludu
    (modelu nie pamiętam).