  • 91. Data: 2012-06-15 09:25:21
    Temat: Re: Który ultrabook polecacie?
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    januszek nabazgrał(a):

    > Dyletant napisa?(a):
    > Ta tańsze mają więcej tworzywa niż metalu ;) Wróbelki ćwierkają, że lada
    > chwila pojawią się ultrabooki klasy lowprice, których obudowy będą
    > prawie w całości z tworzywa.

    O ile inicjatywa Intela przejdzie :)

  • 92. Data: 2012-06-15 10:09:43
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Dyletant napisa?(a):

> [...]

    Ta tańsze mają więcej tworzywa niż metalu ;) Wróbelki ćwierkają, że lada
    chwila pojawią się ultrabooki klasy lowprice, których obudowy będą

    j.

    --
    Uprzejmie Państwu deklaruję, że w czasie Euro2012
    będę bojkotował polityków i politykę!

  • 93. Data: 2012-06-15 17:23:38
    Od: Dyletant <d...@y...pl>

    On 14 Cze, 23:27, BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> wrote:

    > Spore, ale to nie do końca tak wygląda.

    A jak, jeśli można spytać? Kojarzysz taką grę (lub środowisko)?

  • 94. Data: 2012-06-15 17:24:25
    Od: Dyletant <d...@y...pl>

    On 15 Cze, 08:28, Michal Kawecki <k...@o...px> wrote:

    > 60 GB to za mało dla W7. No chyba że nie będą instalowane żadne
    > poprawki, a pakiet Office będzie używany do pisania pamiętnika.
    > --
    > M.
    > /odpowiadając na priv zmień px na pl/

    Rozumiem.

  • 95. Data: 2012-06-15 17:25:19
    Od: Dyletant <d...@y...pl>

    On 15 Cze, 02:38, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "Dyletant" 7...@b...goog
    legroups.com

    > : Co polecasz, żeby bujało właśnie tak do 10 latek? Nie wiem jakie są
    > : realia, może do 5, tak?
    >
    > Po 10 latach będziesz miał przedarte na wylot klawisze. :)
    > Nie kupuj złomu na 10 lat. Lepiej tanio kupować i wymieniać co parę lat.

    Tak właśnie powoli zaczynam myśleć......

    Dziękuję.

    D.

  • 96. Data: 2012-06-15 17:25:55
    Od: Dyletant <d...@y...pl>

    On 15 Cze, 10:09, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:
    > Dyletant napisa?(a):

    > Ta tańsze mają więcej tworzywa niż metalu ;) Wróbelki ćwierkają, że lada
    > chwila pojawią się ultrabooki klasy lowprice, których obudowy będą
    > prawie w całości z tworzywa.

    Ok, przyjąłem :D

  • 97. Data: 2012-06-16 12:29:46
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2012-06-15 17:23, Dyletant pisze:

    > A jak, jeśli można spytać? Kojarzysz taką grę (lub środowisko)?

    Gra nosi nazwę SPORE :P
    aby pooglądać włącz youtube i wpisz tą nazwę :D

  • 98. Data: 2012-06-16 16:21:34
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Dyletant" <d...@y...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > Witam,
    > Mój komp ma już ponad 10 lat. Ojciec chce mi dać na nowego, ale chyba
    > tym razem to już nie będzie sprzęt stacjonarny.
    > Chciałbym się zmieścić do 5 kawałków (5 tys. zł), najoptymalniej

    Jak uda się wynegocjować to Dell E6320
    Mam, bardzo fajny, mobilny, szybki.sprzęt, który codziennie w tygodniu ze
    mną wędruje.

    --
    Irokez

  • 99. Data: 2012-06-17 00:58:54
    Od: Dyletant <d...@y...pl>

    > Spore, ale to nie do końca tak wygląda.

    Rozumiem, obejrzę sobie. Ważne, że mam nazwę :D

    A słyszeliście o Nomic? Taka abstrakcyjna gra w demokrację. Autorem
    jest chyba Peter Suber. Nigdy w to nie grałem. Podobno dla mózgowców.

    Dziękuję :D

  • 100. Data: 2012-06-17 01:02:28
    Od: Dyletant <d...@y...pl>

    On 16 Cze, 16:21, "Irokez" <n...@w...pl> wrote:

    > Jak uda si wynegocjowa to Dell E6320
    > Mam, bardzo fajny, mobilny, szybki.sprz t, kt ry codziennie w tygodniu ze
    > mn w druje.

    Zanotowałem, dziękuję :D