  • Data: 2012-06-05 20:51:35
    Temat: Re: Który smartfon? Maile, internet, filmy, GPS, gry
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-06-05 20:13, Waldek Godel wrote:

    > taaaa... oczywiście. A Golfa porównasz z Maserati?
    > N8 to cenowo okolice Galaxy W a nie SGS2. I wypadałoby porównywać jeszcze w
    > podobnych warunkach, np. instalując na obydwu Operę Mini.

    N8 mial premiere w listopadzie 2010, cena poczatkowa wynosila 1999zl.
    SGS2 ok. kwietnia 2011, cena 2499zl.
    Roznica ok pol roku i 500zl nie jest proporcjonalna do dysporoporcji
    miedzy Maserati i Golfem.
    Ale ok, nawet porownujac N8 do SGS, ten pierwszy wypadnie slabiutko w www.
    Co jakis czas mam ochote przerzucic sie na jakis czas na N8, po czym
    szybko przypominam sobie jak slabo ten telefon nadaje sie do
    przegladania stron. Korzystam z wbudowanej przegladarki i Opery, obie
    dzialaja kulawo pod roznymi wzgledami, w przypadku Opery dodatkowo
    odnosze wrazenie ze jest sporo wolniejsza (za to fajnie dopasowuje tekst
    do ekranu po powiekszeniu/pomniejszeniu).