  • Data: 2012-06-05 23:12:21
    Temat: Re: Który smartfon? Maile, internet, filmy, GPS, gry
    Od: Waldek Godel <n...@y...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 05 Jun 2012 23:07:43 +0200, ToMasz napisał(a):

    > Przy tych samych przeglądarkach bym się nie upierał, bo może być ciężko
    > z Dolphinem na N8. Tak czy siak, przeglądanie tvn24 w pełnej wersji na
    > arc S nie stanowi żadnego problemu, na N8... może ktos sprawdzi?

    To by trzeba sprawdzić jeszcze jaki system na N8 - ten co był dystrybuowany
    oryginalnie nie był tak ładny, za to był szybki.
    Nie, żebym zaraz bronił Nokię, bo ostatni porządny telefon jaki zrobili to
    E71 (nie licząc telefonotabletu N900), ale mimo wszystko niektóre teksty
    przyprawiają o opad cycków.

    Bardzo wiele telefonów daje wybór - albo w miarę szybkie działanie i
    okrojona liczba funkcji, albo nowszy i ładniejszy system, za to sporo
    wolniejszy i żrący baterię.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie wiem zapytaj tych co kupuja Androidy oni powinni wiedziec" - Paweł