  • 1. Data: 2012-06-05 04:26:19
    Temat: Który smartfon? Maile, internet, filmy, GPS, gry
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czesc,

    Dostalem od operatora mozliwosc wybrania sobie nastepujacych modeli
    smartfonow:

    HTC Desire S
    HTC Desire Z
    HTC Radar
    Samsung Galaxy S Plus
    Samsung Wave 3
    Samsung Wave II
    Sony Ericsson Xperia Arc
    Sony Ericsson Xperia X10
    Sony Xperia P

    Do tej pory korzystalem z Nokii e63 i zadnej Nokii juz nie chce. Symbiana
    tez nie.

    Pomozecie wybrac? Telefon, poza dzwonieniem (rowniez w samochodzie) i
    SMS-owaniem ma sluzyc mi do (w kolejnosci waznosci):

    - wysylania i odbierania maili przez siec GSM i wifi (codziennie)
    - budzenia :) (codziennie)
    - przegladania WWW (raz na tydzien)
    - sluchania muzyki (raz na tydzien)
    - kalendarza, terminarza (raz na dwa tygodnie)
    - grania (raz na tydzien)
    - korzystania z GPS (raz na miesiac)
    - obejrzenia paru filmow, klipow itp. (raz na miesiac)

    Fajnie, jakby dotykowy interfejs dzialal bez opoznien.

    Pomoc mile widziana.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 2. Data: 2012-06-05 09:41:21
    Temat: Re: Który smartfon? Maile, internet, filmy, GPS, gry
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

> [...]

    > SMS-owaniem ma sluzyc mi do (w kolejnosci waznosci):
    >
    > - wysylania i odbierania maili przez siec GSM i wifi (codziennie)
    no to klawiatura qwerty się przyda? (desire z)
    (...)
    > Fajnie, jakby dotykowy interfejs dzialal bez opoznien.
    to bardziej w stronę galaxy S albo Xperia ARc

    ToMasz

  • 3. Data: 2012-06-05 10:01:10
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 05 Jun 2012 09:41:21 +0200, ToMasz napisał(a):

    > no to klawiatura qwerty się przyda? (desire z)

    Nie musi byc sprzetowa - moze byc ekranowa, byle klawisze byly dosc
    duze/prawidlowo obslugiwane. Np. na iPhonie nie jestem w stanie pisac - mam
    grube palce i naciskam zawsze nie to, co trzeba.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 4. Data: 2012-06-05 11:49:45
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 5 Jun 2012 10:01:10 +0200, Maciek wrote:

    > Nie musi byc sprzetowa - moze byc ekranowa, byle klawisze byly dosc
    > duze/prawidlowo obslugiwane. Np. na iPhonie nie jestem w stanie pisac - mam
    > grube palce i naciskam zawsze nie to, co trzeba.

    Potwierdzam. Na Sensation pisze mi się o wiele wygodniej niz na Desire Z
    czy ChaCha.
    BTW, tak z ciekawosci -- czy ze sprzetowa klawiatura dzialaja wynalazki
    typu SwiftKeyX etc?

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 5. Data: 2012-06-05 15:01:43
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    W dniu 05.06.2012 10:01, Maciek pisze:

    > Nie musi byc sprzetowa - moze byc ekranowa, byle klawisze byly dosc
    > duze/prawidlowo obslugiwane. Np. na iPhonie nie jestem w stanie pisac - mam
    > grube palce i naciskam zawsze nie to, co trzeba.

    to wszystko zależy. Ja jestem zwolennikem klawiatur hardwarowych, ale w
    androidzie jej wykorzystanie jest marne, ale to ze względu na dość dobrą
    obsługę tego co wyświetla ekran. JEdnak sprzedałem desire z, bo mało na
    klawiaturze pisałęm. Nabywca był szczerze zachwycony, że klawiatura
    ekranowa (miał xperie) nie zasłania mu ekranu. NA hardwarowej pisze
    błyskawicznie. na wyświetlanej też szybko, ale robił dużo błędów.
    Tak więc zastanów się, albo pomacaj tą klawiaturę w DZ!
    ToMasz

  • 6. Data: 2012-06-05 19:20:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Maciek" <d...@p...onet.pl> wrote in message
    > Do tej pory korzystalem z Nokii e63 i zadnej Nokii juz nie chce.

    I jaka to wróżba dla przyszłości firmy Nokia? Ano właśnie...

  • 7. Data: 2012-06-05 19:22:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nie musi byc sprzetowa - moze byc ekranowa, byle klawisze byly dosc
    > duze/prawidlowo obslugiwane. Np. na iPhonie nie jestem w stanie
    > pisac - mam grube palce i naciskam zawsze nie to, co trzeba.

    Moja diagnoza: za mocno naciskasz... ekran iPhone jest bardzo czuły,
    wystarczy dotknięcie - nie trzeba prawie nic naciskać. Sprawdź jeszcze
    raz tylko muskając lekko klawiaturę a przekonasz się, że działa OK.

  • 8. Data: 2012-06-05 19:49:36
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 5 Jun 2012 12:20:50 -0500, Pszemol napisał(a):

    > I jaka to wróżba dla przyszłości firmy Nokia? Ano właśnie...

    No niestety. Korzystanie z E63 jest niewygodne, system notorycznie sie
    wiesza, jest potwornie mulasty.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 9. Data: 2012-06-05 19:58:26
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 5 Jun 2012 19:49:36 +0200, Maciek napisał(a):

    > No niestety. Korzystanie z E63 jest niewygodne, system notorycznie sie
    > wiesza, jest potwornie mulasty.

    To tak jak z większości modeli budżetowych. Porównaj iPhone 3GS (wciąż w
    sprzedaży), tanie Androidy czy wchodzącą właśnie do sprzedaży Lumię 610,
    która nie uruchomi połowy programów (z tych kilku dostępnych)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "G1 za 49zł to chyba dobry pomysl. Tak tez i pomyslalem i kupilem a co" -

  • 10. Data: 2012-06-05 20:00:29
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-06-05 19:58, Waldek Godel wrote:

    > To tak jak z większości modeli budżetowych. Porównaj iPhone 3GS (wciąż w
    > sprzedaży), tanie Androidy czy wchodzącą właśnie do sprzedaży Lumię 610,
    > która nie uruchomi połowy programów (z tych kilku dostępnych)

    N8 do niedawna byl topowym modelem Nokii a przegladanie na nim www to
    mordega.