  • Data: 2012-06-05 20:09:09
    Temat: Re: Który smartfon? Maile, internet, filmy, GPS, gry
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-06-05 20:02, Waldek Godel wrote:

    > Jak na większości telefonów.

    Nie mam na mysli wielkosci ekranu i ograniczen z tym zwiazanych.
    Na N8 samo zaladowanie bardziej zlozonej strony to juz niezly hardcore.
    Po zaladowaniu mozna zagrac w gre "przesun odpowiednio tresc".
    Czesto slizga sie jakby w Nokii butelka WD-40 rozlala im sie do wnetrza
    wyswietlacza. Po kliknieciu jakiegos niusa trzeba odczekac sluszny czas,
    podobnie wyglada powrot, zatem nalezy sie dwa razy zastanowic czy ten
    nius bedzie na tyle ciekawy, zeby bylo warto tracic tyle czasu.
    Powrot do www na SGS2 to przesiadka do rakiety.