  • 1. Data: 2010-03-02 08:16:09
    Temat: Który internet mobilny najlepszy ?.
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    Jak w temacie ...
    Kończy mi się abonament w Play i chyba czas na zmianę. Play na modemie Modem
    Huawei E169 chodzi wolno. Czy inne sieci mają coś szybszego - jakąś inną
    szybszą technologię ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2010-03-02 09:59:17
    Temat: Re: Który internet mobilny najlepszy ?.
    Od: KuFeL <k...@s...o2.spam.pl>

    W dniu 2010-03-02 09:16, Endriu pisze:
> [...]
    > Huawei E169 chodzi wolno. Czy inne sieci mają coś szybszego - jakąś inną

    co to znaczy wolno? Ja w Orange w oparciu o telefon HTC Touch HD
    rozpędzam się do 4 MBit w Warszawie. I w sumie to wolno jest bo stałkę
    mam 14 Mbit ;)

    Play to póki co 1Mbit i to nie zawsze i wszędzie.

    Ja bym jednak brał coś od W3. Ewentualnie możesz zainteresować się
    ofertą Cyfrowego Polsatu, ale oni jeszcze są ograniczeni terytorialnie.

    Też zależy jakie transfery robisz miesięcznie, bo może jakiś wirtualny
    może coś dobrego zaoferować.

    Pzdr,
    KuFeL
    --
    gg:71218 / http://kufel.bloog.pl / PSN: KuFeL78
    http://www.zachody.pl / skype:kufel78

  • 3. Data: 2010-03-02 16:40:42
    Od: orcio <o...@N...pl>

    Endriu pisze:
> [...]
    > Huawei E169 chodzi wolno. Czy inne sieci mają coś szybszego - jakąś inną

    Technologia jest szybka wszystko zależy od obciążenia BTSa. Sprawdź kto
    ma UMTSowe BTSy w okolicy w której korzystasz z internetu a najlepiej
    przez związaniem się umową kup prepaid tego kogo wybrałeś i po testuj
    czy jest OK.

    orcio

  • 4. Data: 2010-03-02 21:06:22
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > Cyfrowego Polsatu, ale oni jeszcze są ograniczeni terytorialnie.
    >
    > Też zależy jakie transfery robisz miesięcznie, bo może jakiś wirtualny

    Transfer 5 GB/miesiąc mi wystracza, ale pasowało by z 10 GB....

    P.S. A cóż to jest to W3 ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 5. Data: 2010-03-03 13:09:48
    Od: Technolog <t...@g...kropka.com>

    Dnia Tue, 2 Mar 2010 22:06:22 +0100, Endriu napisał(a):

    > A cóż to jest to W3 ?.

    Wielka Trócja, czyli Orange, Era i Plus

  • 6. Data: 2010-03-03 14:34:51
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Endriu in news:hmjsv8$rbh$1@news.interia.pl
    [............]
    > Transfer 5 GB/miesiąc mi wystracza, ale pasowało by z 10 GB....

    no wiesz... mam w tej chwili iplus z limitem co prawda tylko 4 giga za 110
    zl/miesiac [duzo,duzo],ale ja umowe podpisalem z dwa lata temu,w czerwcu
    konczy sie smycz i tez zastanawiam sie nad... iplusem.
    Bo chca TERAZ:
    - 60 zl za 3 giga limitu/miesiac,
    - 75 zl za 6 giga limitu/miesiac
    - a moje dzisiejsze 110 zl chca za 16 giga limitu

    Ale:
    za to juz dzisiaj mam (od jakiegos miesiaca chyba) bez dodatkowych oplat:
    dodatkowe 100 giga /miesiac,codziennie od godziny 00.00 - 09.00 rano mozna
    to wykorzystywac.
    Wiec sam nie wiem, czy gdybym juz dzisiaj podpisywal nowa umowe [jesli] to
    moze warto wziac za 60 zl 3 giga na zwykla dzialalnosc i jeszcze daja 100
    giga w tej cenie na wszelkie sciagania multimediow,duzych plikow....
    Nie wiem, czy to dobre cenowo oferty, nie porownywalem.
    Zastanowie sie nad tym w maju, gdy pora bedzie wybierac.
    Juz pare dni temu dzwonili do mnie z iplusa, chcieli zebym juz dzisiaj wzial
    od nich [przed koncem smyczy] nowa umowe,na nowa cene, ale... - a moze w
    maju bedzie jeszcze taniej ? :) Poczekam.

  • 7. Data: 2010-03-03 19:01:23
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > - 60 zl za 3 giga limitu/miesiac,
    > - 75 zl za 6 giga limitu/miesiac
    > - a moje dzisiejsze 110 zl chca za 16 giga limitu

    Ja mam za 45 zł 5 giga, a z podpisaniem nowej umowy będę mógł dostać 10 giga
    za tą samą cenę.
    Niestety wydaje mi się że ów net wolno działa.

    Za pomoca czego łączy się ów IPlus. Czy za pomocą jakiegoś modemu podobnego
    do Huawei E169
    http://www.cellink.com.au/products/images/Huaweie169
    .jpg

    czy cuś innego - szybszego ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 8. Data: 2010-03-03 21:30:03
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Endriu in news:hmma0r$kt5$1@news.interia.pl
    > Ja mam za 45 zł 5 giga, a z podpisaniem nowej umowy będę mógł dostać 10
    > giga za tą samą cenę.

    mozliwe, pamietam, wpadlem kiedys do playa i cena byla o wiele lepsza,
    wlasnie jakies ok 50 zl za troche wiekszy limit niz moj.
    Ale: max to 1 MB/sek... malo. I to MAX !

    > Niestety wydaje mi się że ów net wolno działa.

    jesli play ma max 1 MB/s, to oczywiscie nie osiaga tego, to jest gorny
    pulap. Pytanie - ile osiaga? I to jest dobre pytanie.
    U mnie w iplus jest max 7 MB/s z kawalkiem, w centrum warszawy miewam
    srednio 2-3 MB/sek,tak sobie, bywa moze ok 4; i sila z gardla nie wyrwe
    nikomu wiecej. Kwestia miejsca w terenie. No, ale zeby bylo chocby owe 2-3
    MB/s realnie i praktycznie, to nie moze byc 1 MB/s jako max :)
    Wiec sadze, ze nawet jak bym wzial teraz [nie biore teraz] za 60 zl 3 giga
    limitu, albo za 75 zl 6 giga limitu, to to jest jakas tam propozycja + 100
    giga/miesiac dodatkowo.

    Jak na moj gust to ja bym uwazal za dobra propozycje taką oto:
    to co mam dotychczas, czyli limit 4 giga podniesc do 6 giga, kwote za
    miesiac = 50 zl brutto [mam 110]. I 100 giga noca dodatkowo, no to juz
    byloby super.

    > Za pomoca czego łączy się ów IPlus. Czy za pomocą jakiegoś modemu
> [...]

    u mnie jest modem zdaje sie Option. Ja nie wiem, czy to jest kwestia
    modemu... One sa na takim samym poziomie w zasadzie, trzeba spojrzec na
    specyfikacje,ale sadze, ze sa po jednych pieniadzach. Ja wzialem wowczas
    Option, bo ktos i cos mi mowil, ze Huawei bywaja awaryjne... Ale to moze
    jakas plota. Wzialem Option i jest ok.

  • 9. Data: 2010-03-04 07:53:55
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > specyfikacje,ale sadze, ze sa po jednych pieniadzach. Ja wzialem wowczas
    > Option, bo ktos i cos mi mowil, ze Huawei bywaja awaryjne... Ale to moze

    Cuś takiego ?
    http://www.ubergizmo.com/photos/2007/11/option-icon-
    225.jpg

    Wyglądało by na to że nie za badrzo będzie to sprawa modemu (pewnie w środku
    w Play i IPlus jedo i to samo ustrojstwo) tylko prędkość nadawania sygnału.
    Po prostu Play tak jak mówiłeś nadaje 1 MB max a Plus 7 MB i stąd różnica.

    Dzisiaj zrobię pomiary prędkości to wrzucę wyniki, ale tak jak mówiłem w
    Play-u jest kiepsko i chodzi to wolno - irytująco wolno - nawet w centrum
    miasta (Katowice) gdzie sygnał powinien byc mocny.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 10. Data: 2010-03-04 08:29:42
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-03-04 08:53, Endriu wrote:

    > Dzisiaj zrobię pomiary prędkości to wrzucę wyniki, ale tak jak mówiłem w
    > Play-u jest kiepsko i chodzi to wolno - irytująco wolno - nawet w centrum
    > miasta (Katowice) gdzie sygnał powinien byc mocny.

    Błąd w założeniach: prędkość transmisji nie za bardzo zalezy od mocy
    sygnału, a przede wszystkim od obciązenia pojedynczego kanału radiowego
    oraz łącza między stacją bazową a resztą świata.