    From: KuFeL <k...@s...o2.spam.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Który internet mobilny najlepszy ?.
    Date: Tue, 02 Mar 2010 10:59:17 +0100

    W dniu 2010-03-02 09:16, Endriu pisze:
    > Jak w temacie ...
    > Kończy mi się abonament w Play i chyba czas na zmianę. Play na modemie Modem
    > Huawei E169 chodzi wolno. Czy inne sieci mają coś szybszego - jakąś inną
    > szybszą technologię ?.

    co to znaczy wolno? Ja w Orange w oparciu o telefon HTC Touch HD
    rozpędzam się do 4 MBit w Warszawie. I w sumie to wolno jest bo stałkę
    mam 14 Mbit ;)

    Play to póki co 1Mbit i to nie zawsze i wszędzie.

    Ja bym jednak brał coś od W3. Ewentualnie możesz zainteresować się
    ofertą Cyfrowego Polsatu, ale oni jeszcze są ograniczeni terytorialnie.

    Też zależy jakie transfery robisz miesięcznie, bo może jakiś wirtualny
    może coś dobrego zaoferować.

    Pzdr,
    KuFeL
    --