  • 21. Data: 2010-03-07 07:29:25
    Temat: Re: Który internet mobilny najlepszy ?.
    Od: tomekjot <t...@g...com>

> [...]
    > - 75 zl za 6 giga limitu/miesiac
    > - a moje dzisiejsze 110 zl chca za 16 giga limitu
    >
    > Ale:
    > za to juz dzisiaj mam (od jakiegos miesiaca chyba) bez dodatkowych oplat:
    > dodatkowe 100 giga /miesiac,codziennie od  godziny 00.00 - 09.00 rano mozna
    > to wykorzystywac.
    > Wiec sam nie wiem, czy gdybym juz dzisiaj podpisywal nowa umowe [jesli] to
    > moze warto wziac za 60 zl 3 giga na zwykla dzialalnosc i jeszcze daja 100
    > giga w tej cenie na wszelkie sciagania multimediow,duzych plikow....
    > Nie wiem, czy to dobre cenowo oferty, nie porownywalem.

    nie jest to dobra oferta, ja mam od lipca tamtego roku 6 GB za 55 zł

  • 22. Data: 2010-03-07 20:55:28
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    tomekjot in
    h.googlegroups.com
    > nie jest to dobra oferta, ja mam od lipca tamtego roku 6 GB za 55 zł

    6 giga/mies za 55 BRUTTO ??
    Jak to wowczas wykonales z iplusem?
    [moze to byla normalka - z metra dawali? bo ja bralem jeszcze rok wczesniej
    4giga za 110zl. Ale jesli nawet to byla normalka w ub. roku, to skad w
    ofercie na dzisiaj u nich tylko 3giga za aż 60 zl ??)

    Poza tym:
    od lipca tamtego roku.... Wg. Ciebie co powinno byc korzystnym
    odpowiednikiem _na_dzisiaj_ ? [pod koniec maja bede zdaje sie przedluzal
    umowe na rok dalej]

  • 23. Data: 2010-03-12 08:37:47
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Wyniki są adekwatne do tego co widać przy odświeżaniu stron.
    > Ogólnie w centrum miasta chodzi to wsztystko jak stara neostrada 128
    > kbit/sek z przed 10-ciu lat i dlatego szukam czegoś szybszego w podobnej
    > cenie - stąd moj post tutaj.

    Wczoraj robiliśmy pomiary dla 7-mioMegabitowego Blueconecta. Wartości
    pomiarów wyszły mniej więcej takie same jak dla 1 Mbitowego Play'a....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 24. Data: 2010-03-14 22:20:19
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    tomekjot in
    [........]
    > nie jest to dobra oferta, ja mam od lipca tamtego roku 6 GB za 55 zł

    ok, skoro pan autor powyzszej odpowiedzi zamilkl był, to moze ktos jeszcze
    ma "od lipca tamtego roku 6 GB za 55 zł" i powie, jak to wykonac z iplusem?
    thx

  • 25. Data: 2010-04-10 18:39:01
    Od: tomekjot <t...@g...com>

    On 15 Mar, 00:20, "1634Racine" <1...@R...pl> wrote:
> [...]
    > ma "od lipca tamtego roku 6 GB za 55 zł" i powie, jak to wykonac z iplusem?

    Plus się przestraszył, po wprowadzeniu nowego regulaminu i po masowych
    wypowiedzeniach umów zaproponował rabat 50 proc. przy umowach 12
    miesięcznych

  • 26. Data: 2010-04-22 14:04:50
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    tomekjot in
    .googlegroups.com
    > Plus się przestraszył, po wprowadzeniu nowego regulaminu i po masowych
    > wypowiedzeniach umów zaproponował rabat 50 proc. przy umowach 12
    > miesięcznych

    dziwne... Nigdzie nie widze, zeby za 6 giga limitu kazali sobie placic 55
    zl. I to juz w lipcu ub. roku??
    z tego co wiem:
    - w tej chwili,
    - na firmę,