  • 51. Data: 2011-02-18 15:49:33
    Temat: Re: Które z bajerów są użyteczne w Aucie ?
    Od: "mgr inż." <n...@m...com>

    W dniu 2011-02-18 11:36, MZ pisze:
    > Ford tak ma od jakiegoś czasu. Krótkie! lekkie naciśnięcie (tak żeby
    > jeszcze nie "wskoczył" kierunek) powoduje wygenerowanie 3 mrugnięć.

    Honda Accord VIII. Standardowo przy takim punknieciu mruga trzy razy,
    ale jesli "wyczuje" na kierownicy, ze wykonales juz manewr zmiany pasa,
    to konczy miganie wczesniej, np. po jednym blysku.

    --
    Pozdrawiam,
    mgr inż.

  • 52. Data: 2011-02-18 15:51:32
    Temat: Re: Które z bajerów są u?yteczne w Aucie ?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 18 Feb 2011 15:07:30 +0100, wchpikus wrote:
    >Dokladnie tak samo robie, przejezdzajac przez miejscowosci.
    >Ustawiam 50 i sie kulam, nie patrzac na licznik.
    >Potem noga na gaz i dalej.
    >Przy nastepnej miejscowosci odpuszczam i dalej mam 50..
    >Przydatne?

    Kapelusznik i zawalidroga :-P

    J.

  • 53. Data: 2011-02-18 16:27:26
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@g...pl>

    Kiedyś nawet kombinowałem, jak w ten sposób uniemożliwić złodziejowi wejście
    do samochodu, dostęp do blokady, radia itp. ;-)

    -----

  • 54. Data: 2011-02-18 16:38:11
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@g...pl>

    Czego mi brakuje?

    Podgrzewanego koła kierownicy (zawsze odruchowo zdejmuję rekawice);
    Zamykanej elektrycznie rolety bagaznika i tylnej klapy;
    Podgrzewanej przedniej szyby;
    Grzałki do silnika na mrozy;
    Konkretnego wymiarami schowka na napoje itp. z chłodzeniem lub podgrzewaniem
    do wyboru;
    Porządnych świateł mijania i długich, przynajmniej takich jakie były w
    Dużaku/Poldolocie (no nie piszę o trwałości odbłyśników Zelmotu ;))
    Automatycznego regulowania ciśnienia kół;
    Rozkładania foteli zupełnie na płasko, tak żeby można było wygodnie się
    przespać (a w Skodach S100 i 105 były!!);
    Mocnego szperacza do tyłu (na debili, co mi mrugają światłami z tyłu, bo
    przekraczam prędkość tylko o 25 km/h ;)))

    -----

  • 55. Data: 2011-02-18 16:44:40
    Od: JohnyK <j...@t...pl>

    On 18 Lut, 01:18, " Michał" <m...@g...pl> wrote:
    > Witam!
    >
    > Które z bajerów jakie widzieliście w autach, nazwijmy
    > to "po 2003" są użyteczne ? a które nie ?

    Jak dla mnie, to ABS, klima, automatyczne włączanie świateł, centralny
    zamek z pilota albo karta zamiast kluczyka.

    JK

  • 56. Data: 2011-02-18 17:02:30
    Od: amos <g...@g...com>

    On 18 Lut, 16:38, " ąćęłńóśźż" <j...@g...pl> wrote:
    > Czego mi brakuje?

    Z pewnoscia umiejetnosci poprawnego odpisywania na posty. Ale to juz
    wszyscy wiedza...

    --
    amos

  • 57. Data: 2011-02-18 19:16:25
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał w wiadomości

    > Dla mnie najbardziej uzyteczna jest podgrzewana przednia szyba której nie
    > mam. Ale taka żeby stopiła lód w czasie do 4-5 minut bo inaczej i tak bym
    > musiał skrobać.

    A to nie problem, przednia szyba w moment rozpuszcza lód, w przeciweństwie
    do tylnej.
    Mam w Ave teraz podgrzewane piura wycieraczek. Jakiś tam plus jest, ale
    brakuje mi podgrzewanej całej szyby jaką miałem w Megance z 1996 roku.

    --
    Irokez

  • 58. Data: 2011-02-18 19:17:21
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    ...pióra
    kurcze, pióra.
    Za bardzo zmęczony jestem.

  • 59. Data: 2011-02-18 20:10:27
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 18 Feb 2011 19:16:25 +0100 osobnik zwany Irokez
    wystukał:

    > Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał w wiadomości

    > A to nie problem, przednia szyba w moment rozpuszcza lód, w
    > przeciweństwie do tylnej.
    > Mam w Ave teraz podgrzewane piura wycieraczek.

    podgrzewane pióra to by mi się przydały. Bo w mondziaku po włączeniu
    podgrzewania przedniej szyby wszystko spływ i zamarza na wycieraczkach :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 60. Data: 2011-02-18 20:17:32
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    MZ pisze:

    > Ford tak ma od jakiegoś czasu. Krótkie! lekkie naciśnięcie (tak żeby
    > jeszcze nie "wskoczył" kierunek) powoduje wygenerowanie 3 mrugnięć.
    > Bardzo wygodne, do użytku w pełnej sekwencji. Nie bądź "słoik" :)

    Właśnie wróciłem i przyznam, że miałem zaćmienie. W focusie lekkie
    wychylenie dźwigni powoduje mruganie. Czyli jest słodko, najlepiej jak
    może być :-) Mogę mrugnąć, raz, dwa, trzy :-)

    Seco